ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Clara Olsson - 14 mars 2012 21:02

Hej! :D

sry, sry att jag inte har bloggat på länge ^^ jag ha rhaft mkt att tänka på och så..

men jaja.. :DD

Måndag - så va skolan helt okej, och sen efter skolan så drog jag till AlbinHenningsson ^^ fett chill vare :))

Tisdag - då va vi i kil med skolan och jag, Sabina, Lina, Joanna, Ronja och Johanna tog lite kort och så, helt underbart ^^ Sen va jag med AlbinOlsson och vi tog bussen till stan, träffade några och sen gick vi hem.. och aah gick :oo fattade inte hur jag orkar xd

idag- skolan idag va helt okej idag med :DD och efter de gick jag och Ronja hem till mig för att hämta mitt busskort eftersom jag glömde mitt hema ^^ så träffade jag några i stan medans jag väntade med ronja på hennes buss.. sen gick jag till torget för att ta min buss till AlbinHenningsson, helt okej dag idag alltså C:

och imorgon är de rorsdag, alltså min & Klaras dag!! :D toppen, bara att jag måste lämna tbx hennes tröjja :((

skriver mer imorgon! ;p

bilder från kil :D

                              

joannas bild de är därför hon inte syns xd

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards