ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Clara Olsson - 26 mars 2012 09:15

skulle ha skrivit av mig igår, men orkade inte de..

men så här är de.. De finns vissa personer, nämner inga namn som tycker att de är äckligt att jag har en kille som är 3år äldre än vad jag är, och dom säger att han bara är despirat av någon.. så han bara tar nån som vill ha ''ett förhållande''.. Ni tycker att jag bordde ha nån i min ålder och nån som bor nära.. Jag vill bara säga att dom som är i min ålder är oftas omogna, töntiga, tror att dom är något och dom i min ålder vet nog inte vad kärlek är.. Dom vet nog inte vad ''älska'' betyder, och jag fastnar oftas aldrig i dom personerna i min ålder.. Och varför frågar folk om mitt och Daniels förhållande, as jag blir bara så sur och ledsen när folk tycker att de bara är äckligt att ha en som är 3 år, vafan 3år är inget ju..!

jag vill bara säga, jag älskar Daniel.. Och vårat förhållande är bara så underbart, och han är allt jag behöver. jag är lycklig med han så vad är erat problem?

De är ju dock mitt förhållande, och inte erat.. Så bara lägg ner med de dära att de är äcklig osv...

han är mitt liv!

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards