ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Clara Olsson - 9 mars 2012 21:59

hej! :))

skolan va helt okej idag c:

har laddat ner skiit mkt musik på mobilen nu ^^ (JB) ^^

men jaja, va helt okej och så ^^

sen tog jag och Linus bussen till stan för vi skulle till Klara ^^  och va med henne och Amanda :))

så när vi kom dit gav jag Klarisch en BAMSE kram! som vanligt (a''

så vi va vid kroppkärr skolan och frös tills vi bestlöt att gå till underbara Vilma! ;D

hon öppnade dörren när vi va vid henne gata ^^ och hon fick en BAMSE kram hon med ;pp

hade ju inte sett henne på ett tag :D

så va vi där och chillade och jag laddade min mobil ^^

men jajaj..

sen gick vi till bussen för Klara skulle dra t hallarna och jag och linus drog med eftersom vi drog t skoghall igen C:

fast Klara tog bussen hem ^^

sen väntade jag och liinus på bussen på busstiaon och va nära på att missa den, när vi sprang till den när den hade börjat åkt..

sen fick vi oxå en utskällning av chaförn (a'' höhöhö..

men nu sitter jag här i syrrans rum och laddar ner mer musik på mobilen ^^

drar till filipstad imorgon, tar bussen vid 12 ungefär ^^ behöver något att lyssna på..

bara att jag glömde mina Hello Kitty hörlurar i skolan x((

skiit samma.. :((

Hejdå ;*

ego..

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards