ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Olsson - 18 juli 2012 00:51

Ronja Swartz Grundström - du är så underbart vacker, du är bäst på alla sätt och viss, och jag är kär i dig! jag älskar dig, tjejen! du är så skön. Din humor är bara klockren, du slå ut alla! så jävla perfekt är du! vi ses nästa vecka right? ;) och när jag hörde din sång röst fösta gången, då var de som om en ängel söng, och när vi pratade i telefon första gången vågade jag knappt ställa mig upp för jag var rädd att jag skulle falla för jag blev så knäsvag! ännu en gång.. jag älskar dig!


Emelie Knasis - vi har inte pratat på länge, du var som en syster för mig förr.. men nu har vi tappat kontackten, dock tycker jag att vi bordde börja snacka igen för du har hjälp mig igenom så jävla mycket! Jag älskar dig, gumman!


David Högström - Hahaha, du är en som går i min klass, du är väl den där klassens clown eller vad man ska säga. Du är rå schysst, och helt konstig ibland.. de är du som får klassen fylld med skratt xD


Anja Bergman - uuh så rolig de kommer va att se dig varje dag i skolan när vi börjar, kanske ska skåpa dig? ;) nejråå.! men du är rååfin och råå snäll, och är bara ällmänt awesome eftersom du skrattar åt mina skämt ;d kram på dig! :D


Jenny Khamlong - min lilla bäbis, när ska jag få din stor tå?! ;) du är så kram gå, så skönt skratt och as vacker så man döör! de gulligaste på dig är nog när du fnisar, ett sånt där fnis som bara Jenny kan göra xd vi får ta och va nån dag! C:


Ida Skansen - vi har så grymt många minnen tillsammans, men de är väl för att vi är typ uppväxta med varandra, du känner mig lika väl som min syster, du är så jävla rolig att va med när du är trött och när vi är i skogen på Söa och går till vårat ställe där bara vi vet vart de är, hoppas att vi gör de snart igen.. fan va jag saknar dig !


Robin Andersson - jag har faktis inte så mycket att skriva om dig eftersom vi nyss har börjat snackat typ.. fast du är ju helt störd på skype och helt fkn flum, de är de som är fett skönt med dig :D


Nadja Lindell - ååhh guud vart ska jag börja?! du är min andra halva, stöttar mig upp till 110 % och jag till dig, jag älskar dig bästavän, du är så underbar så att jorden går under, du förstår mig i alla läggen, och jag vet att de är du och jag hand i hand.. när jag gifter mig ska de vara du som är min brudtärna, min vänstra hand, hon som är gudmor till mina barn, du ska alltid finnas kvar i mitt liv, de sista jag vill är att lämna dig! du är nog den bästa vännen man kan ha! hoppas att du kommer hit snart! puss!


Klara Eriksson - Vi har känt varandra i ett år, är redan gifta och du kan allt om mig till och med mer än vad jag gör själv, med dig kan jag vara mig själv, jag kan berätta allt för dig och jag vet att de stannar mellan oss! du är min syster som jag aldrig fick, jag vet att du alltid kommer att vara med mig, i alla mina svåra stunder har du varit där och kramat om mig, stöttat mig och allt! jag älskar dig gumman!


Alexandra Johansson - gud som jag saknar dig, jag saknar alla våra stunder.. när vi satt i ditt rum och åt choklad pudding, vi måste ses och göra om de igen! vi har så jävla mycket gemensamt och din sång röst får mig att få gåshud, du sjunger så underbart vacker! du är så fin på alla sätt och viss, jag älskar dig! :D


Teddi Ezko - dock så träffade jag dig bara 2 dagar ungefär, men du är så jävla AWESOME så de finns inte, så jävla grym! du har så go humor och du vågar att vara dig själv! Teddi (L) Bajs! de va så va! :D

Av Clara Olsson - 17 juli 2012 22:31

hej! :D

idag så fick jag fin besök ;) AlbinHenningsson kom hit och höll mig sällskap! C:

skit kul att vara med honom, längesen vare! :D

sen när han hade åkt hem så kollade jag på tv osv ;p

ehum.. jaa, tog kort även lite förut, redigerade dom och ja, dom blev väl la helt okej :3

vad mer..? imorgon ska jag troligvis vara med Carro, hon fyllde ju 18 idag, men kommer köpa en prisent i Stockholm åt henne :p

eller om de inte blir Carro så om de är fint väder ska jag väl med ut med båten, fast dock kommer ju Hanna Widerstedt till Karlstad, inte för jag är ett stort fann, men hur ofta är de att nån ''bloggare'' kommer hit.. höhöhö C:

nej, men nu får ni ha de så bra.. har inget vettit att skriva ändå nu, så jag skriver mer imorgon :)

hejdå ;*

en bild som jag fixade förut :3

 

Av Clara Olsson - 17 juli 2012 11:56

godmorgon bloggen!

idag så stannar jag hemma eftersom jag börjar bli sjuk och har as ont i kroppen så att de blev att stanna hemma.. :/

men jag vill Gratta min älskade Caroline Tahari på sin 18 års dag! nu är hon ine längre ett liten barn! :D

men blir väl att träffa henne imorgon tror jag väl, men måste hem tidigt imorgon för att packa om jag inte gör de idag c;

och för er info så har jag börjat blivit kär.. i en i Kr-hamn, men mer säger jag inte :3

ska träffa henne när jag och carro är på nickelodeon dagen, men ni får veta mer då ;)

känner mig allmänt busig, men något måste man väl ha lite hemligt eller? ^^

skriver mer senare idag! :p

hejdå ;*

den bjuder jag på!

 


Av Clara Olsson - 17 juli 2012 11:52

lägger ut en bild på mig och min pappa, dock är bilden från 2010 när vi var i Bulgarien..♥

 

Av Clara Olsson - 17 juli 2012 00:29

tjenixen!

just nu sitter jag på mitt rum och dricker de sista colan som är kvar från att Ida har vart här! c:

fett najs, vi drog in till stan när hon kom hit, och käkde på BK.. sen gick vi runt och flumade, satt under en brygga i stan och pratade c:

sen tog vi bussen till skoghall igen, hämtade cyklarna och ngra burkar och drog och pantade! :D

vi köpte chips och maraboo!

vi droog hem, satte på ''Monster House'' och typ klaga på att alla va höga osv.. ^^

hon drog ungefär för en timme sen, då kom hennes mamma och hämtde henne :)

men iallafall, de va rätt flum idag, men ändå as kul! :D

imorgon ska jag gratta Carro som fyller 18, ska uppe 08.15 för att duscha och göra mig i orning eftersom jag ska träffa Carro 11 senare idag eller imorgon, ah ni vet vad jag menar! xD

men ni får ha de så bra, så skriver jag mer imorgon! c:

hejdå ;*

Ida, ma bumbibjörn! :3

 

Av Clara Olsson - 16 juli 2012 15:17

dock så är jag inte seriös på nån av bilderna, men lägger ut dom ändå! c:

hoppas ni har en bra dag, Hejdå ;*

   

Av Clara Olsson - 15 juli 2012 19:54

jag bara presenterar mig för YouTube, sorry för de :p

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards