ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Clara Olsson - 11 juli 2012 22:42

Hej! ;)
Gud som jag älskar bloggplatsen app! Slipper att ladda över alla bilder på dator från mobilen, yes! :D
skiit najjs dag! Åkte ju in till stan med Nille, köpte skal och tuggemi, drog till tåget och jag var i Kil i typ 45 minuter så drog jag till stan för att träffa Carro och Sofi, vi gjorde rätt mycket xd
jag och carro var ju över trötta så att de har vart flum idag ^^
innan jag drog hem träffade vi även jossan, natta och några fler ;)
Ehm.. imorgon ska jag nog va med Marcus, men jaja vi får se ^^
Njut av bilderna från idag!
Btw, jag och carro drar till kr-hamn den 24 för då är de nickelodeon dagen, Sofie kanske hänkar! :D
Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 11 juli 2012 22:30

Ljuset och rammarna köpte jag igår med Nille på Ikea och allt annat idag med Carro och Sofie ^^

Av Clara Olsson - 11 juli 2012 13:59

Hej!
Just nu sitter jag på ett tåg till karlstad efter som jag ska åka ifrån kil. eftersom jag följde med Nille på tåget till kil eftersom hon skulle träfffa sin lillkille ;)
Nej, men när jag kommer in till stan ska jag träffa carro. Köpte även ett skal till mobilen, as najjs! Kommer upp bild sen, just nu får ni njuta på bilden på Nille från igår innan vi fixade hennes dip deys. Och en bild på henne från tåget.
hejdå ;*

Av Clara Olsson - 11 juli 2012 02:44

varför lägga ut en bild på bara en av mina klasskompisar när jag kan lägga ut hela jävla klassen?

dock så saknar de några, men de får ni leva med! C:

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards