ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Clara Olsson - 28 juli 2012 11:39

godmorgon! ;)
bloggade inte igår för att jag var jävligt nere osv..
men igår så var jag med Jesper, Carro, Ronja, Natta och Josefine. dock träffade vi även Sofie, skit go dag vare!
sen fick jag åka till Kil för att hämta Nille ;)
sov hos mormor inatt eftersom jag inte ville sova hemma.
men idag ska jag va med Nille och vi ska sova hos mig inatt, vilken skräll -.-
ensama hemma dock, ^^
skriver mer sen
hejdå ;*
jespers tröja ;)

Av Clara Olsson - 27 juli 2012 10:03

visste inte vad jag skulle lägga ut, så de fick bli den här.. xD

 

Av Clara Olsson - 26 juli 2012 23:05

hej där! :D

idag har jag väl inte gjort något speciellt, förutom massvis med begravningar typ..

dödade en del getingar idag med, känner mig som liemannen ;)

dock så har jag snckat med Mattias rätt mycket idag och så.. ^^

men imorgon blir de stan, ska träffa Josefine och Jesper, förhoppningsvis!

hejdå ;*

 

Av Clara Olsson - 26 juli 2012 20:28

hej, jag har fått massvis med frågor om min katt Börje.

eftersom hon är lite unik med att heta Börja, och där med är en tjej.

de är många som undrar hur hon fick de namnet och de tänkte jag ta i tid med att berätta nu.

För när Börjes mamma Leila fick kattungar beslöt vi att vi skulle sälja Börjes systrar och bröder och behålla henne.

men pappa hade trott att Börje va en kille så hon fick där med namnet Börje eftersom pappa tyckte om de.

när vi åkte till vetrinären för att kastrera henne, så såg dom att den katten vi hade döpt Börje var en tjej.

och vi hade ju kallat henne Börje ett bra tag, så både hon och vi var ju vana att kalla henne det, så då blev namnet kvar.

och där har ni historien om min underbara katt, och hennes namn xd


dock så tror jag fan att hon var moodell i sitt förra liv, för varje gång man tar upp kamran så posar hon jävligt stotligt, och ser för de mesta as bra på kort!

 

Av Clara Olsson - 26 juli 2012 18:14

hitta kärleken..

 

piercing under tungan (glömt vad de heter men jaja,)

  

snakebites!

 

TATTON!

 

Av Clara Olsson - 26 juli 2012 00:59

tårar faller..

leendet blir till dimma..

vart tar världen vägen..?

du är den i mina mardrömmar..

jag har sagt upp kontakten med dig,

och de är de bästa jag någonsin har gjort.

   


den här låten går rakt in i hjärtat på mig, eftersom jag också har förlorat en sån person som i låten..

och hela låten är sann, jag vill inte hålla kontackten med henne, hon var ett svin.. dock så kommer jag inte ihåg hennes ansikte, hur hon såg ut, hur hon pratade.. allt jag kommer ihåg var att de va hon som sket i mig.

men lyssna på låten, för de handlar om hans ''mamma'', exakt samma som min.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=isBQ2TumQg8


Av Clara Olsson - 25 juli 2012 22:35

Hej alla glada människor! :)
Just nu sitter jag och kollar på dum och dummare, as bra film!
Idag har jag bara vart hemma när de vart as fint väder ute och självfallet så är jag dösjuk.
Men jaja.. fick fin besök idag lite snabbt ;)
ac Erik och Alice, helt okej att träffa människor :)
Hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards