ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Clara Olsson - 9 juli 2012 22:23

  jag går ju inte i något sport eller så, men på min fritid så fotar jag, läser böcker och är med mina vänner..

så ni får den här bilden..


Av Clara Olsson - 9 juli 2012 16:21

Hej! :)
Skiit vilket häeligt väder vi har idag! Skinande sool! Är ute med båten, med pappa och mia ^^
de värsta är att jag har klagat på värmen.. skäms! ;)
Idag har jag inte gjort så mycket, bara duschat, kollat på tv, messat med folk och nu båten.
Vi är påväg till söa, fast jag ska nog bara sola och kolla runt på ipaden och lyssna på musik, härliga måndag! :D
imorgon ska jag va med lilla Nille, i have miss that girl! ;)
Moa och Thea åkte till stockholm i morse så jag får nästan hela huset för mig själv, lyx! ;)
Dock är ju pappa hemma men vet inte om han ska sova hos Mia eller om hon sover hos oss.. de får vi väl se :)
Hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards