ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Clara Olsson - 4 juli 2012 07:00

Hej bloggläsare! Jag ger er ett inlägg som ni möjligtvis har väntat på ^^ Klockan är vid 7 tiden och mitt tåg går runt 17.30, så jag undrar vad jag gör öppe nu, men då tänkte jag varför inte blogga? :D ehm.. kort info, på söndagen när jag kom möte jag Stephanie, My, Felle och Selma, skit schyssta tjejer. vi gick till mc och jag köpte våran happy meal som alltid ;) Felle va med och sov hos Stephanie den natten. på måndagen så va vo för de mesta utr och träffade en massa folk då med, köpte även smink och två linne som Stephsnie också har lika danna c: igpr så va vi också ute och träffade folk XD de är de mesta vi har gjort, att träffa folk. idag ska Stephanie klippa håret på Lovisa, så vi får väl se hur de blir, bra tror jag. sen så ska jag ge bort halva mitt liv till Teddi.. ^^ nemen jaja.. jag kör nog en V-blogg ikväll, så ni får lite bättre förklaring på de hela! ni kommer också få en massa bilder :D just de på måndagen när jag fick vänta i gbg va jag med Kim, gud har inte träffat honom på 2 år!!!!! D; vi hörs senare, hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards