ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Clara Olsson - 12 juli 2012 22:25

hej, idag hade jag rätt tråkitg.. så jag tog massvis med webcam bilder.. C:

dock är alla bilder på mig, dom kan vara deprimerande.. men vad gör de?

hoppas att ni tycker dom blev bra, för de var de bästa som jag tog ;3

                   

Av Clara Olsson - 12 juli 2012 18:27

Hej!
Just nu sitter jag på freden i karlstad i stan med pappa :)
Sen efter maten åker vi nog till Mia, och för något där xd
Snackade med Leona förut på skype och hon flumade som vanligt ;d
blev inge carro idag, eftersom de regnade ^^
Skriver mer ikväll! :D
hejdå ;*
Bild på min underbara ring!

Av Clara Olsson - 12 juli 2012 13:30

hej! C:

igår efter jag hade fixat dom där bxorna som jag la ut i ett tidigare inlägg, så fixade jag även till en skjorta och ett bara mjukis! ^^

själv är jag skit nöjd med resutaltet, dock har jag ingen förre bild på dessa, men ni får dubbelt så många bilder på mig nu xD

skriver mer sen, måste blåsa håret och fixa de för jag ska till stan eller nja, ringa Carro först och så.. eftersom de blev inge Marcus idag.. hörs senare!

hejdå ;*

skjortan :

     

mjukis :

         

Av Clara Olsson - 12 juli 2012 11:28

KlaraEriksson ♥

 

JennyAndersson♥

NilleBlomm♥

 

DanielFärnlund♥

   

Av Clara Olsson - 12 juli 2012 02:54

hej! hade lite tråkigt just nu, så gjorde om några byxor som ändå va sönder ;)

jag blev skiit nöjd med dom faktis! :D

förre :

 

efter :

   


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards