ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Clara Olsson - 14 juli 2012 22:09

   

Av Clara Olsson - 14 juli 2012 18:14

Jag har nu bara tre fjärilar kvar, och som kommer stanna kvar.
Varje fjäril har en betydelse, ett namn och full med lycka.
Här är mina :

Namn : RayMoa,

Betydelse : evig lust.

 

Namn : Caroline (kommer från min kära väl Carro, som fick mig att typ börja med fjärilar...)

Betydelse : Tröst

 

Namn : Ronja

Betydelse : förälskad och kär.

 

Av Clara Olsson - 14 juli 2012 13:38

godmorgon mina underbara läsaer! ;)

dock så kanske de inte är morgon för er, men jag vaknade jämt nu :'D fick och la mig vid 4 tiden igår ^^

men ska nog snart gå ner och duscha, fixat mig och sen ska jag nog Carro och se hur de blir eftersom hon har hosta, fast de har jag med.. :/ kan jag börja bli sjuk tro? nej, usch de får jag inte bli!

imorgon ska jag ta hela dagen åt att städa rummet, känner jag.. c:

och på måndag ska jag va med Ida! ^^

nejmen, nu ska jag väl ta tiden och gå ner till duschen efter att låten är slut (A)

jag skriver mer ikväll.. :'D

hejdå ;*

en gamal bild.

 

Av Clara Olsson - 14 juli 2012 01:24

min katt Börje, kunde inte välja nån så de fick bli hon! c:

 

Av Clara Olsson - 14 juli 2012 01:13

go'kväll!

skriver ett inlägg om idag/igår ^^

ehum.. min buss från jonsbolsvägen gick 26, så jag gick ut men märkte snart att jag stod på fel sida..  så jag gick till hagakorset och väntade på bussen där istället ^^

möte Issa på bussen, skiit kul att träffa henne igen, dock skulle hon av efter två hållplatser men vad gör de ;)

sen gick jag till torget, fick vänta på Carro och Ronja, men jag fick i alla fall träffa MichelleGranfors en stund, och gud de var ju inte igår.. :D

men jag, carro och ronja stack till mc och käkade och dog av skratt xD

ehum.. sen drog vi till mitticity va där, träffade några och så.. c:

köpte även 4 st mer armband, bild får ni nån annan dag :3

sen drog jag och Carro till Dejé, men han som vi skulle träffa för aatt ta ett snack med vågade inte komma.. lite grini på han.. hoppas att han läser detta! xD

ehum.. så vi köpte festis sen väntade vi på bussen tillbaka till karlstad.

möte Sofie på busstiaon, gick till mc, åkte till carro, drog till stan. Sen drog jag och Carro till skåre, och typ dog av skratt där.. ;)

sen drog vi tillbaka till stan, jag drog hem med bussen och hon med sin mamma.

vi ska nog ses imorgon med, tror jag att de skulle va. men skit kul dag idag :D

sen när jag kom hem, åt jag lite och de blev inte att sova hos Mia, utan Mia och Jonte sover här ^^

vi såg på fredag den 13, inte den nya då alltså :p

den var helt okej. men nu är jag i mitt um och lyssnar på musik och så.. c:

hejdå ;*

bilder från idag/igår.

     

några random som satt med mobilen hela tiden xD

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards