ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Clara Olsson - 6 juli 2012 23:18

hej! :D

ville bara uppdatera snabbt, bloggplats-appen har kommit ut på googleplay (market) så att jag kan blogga från mobilen nu! :D

så nu kommer de inte vara någon lat Clara här minsan.. uppdatering super ofta! hoppas att ni är glada nu ;)

den första bilden bjuder jag på.

             


Av Clara Olsson - 6 juli 2012 19:52

KLARA ERIKSSON, HON OCH JAG HAR INTE TRÄFFAT PÅ SUPER LÄNGE OCH SNART DRAR HON TILL NORRLAND I 2 FKN VECKER!! :((((♥

 

England ♥

 

att ha nån som älskar mig.

flickvän/pojkvän.

 

Av Clara Olsson - 6 juli 2012 19:28

hej! :)

jag ber så mycket om ursäkt.. men när jag skulle blogga så kom Allbin och alla bilder dampade så jag kunde inte föra över till datorn så ni får bara dom bilderna som jag har lagt ut på andra sidor, hemsk ledsen.. :/

men iallafall, åkte upp till Filipstad igår.. har badat som aldrig förr mår jag säga.. c:

ehum..? imorgon så tar moa komferation (stav.) så jag åkte hem idag pga de ^^

sen fyller min kusin Robin år på söndag så ska fira honom med släkten, sen på måndag åker jag och Albin upp till Filipstad igen, och vi kanske tar upp två av han crossar ^^ men kommer nog inte blogga dom dagarna heller ://

känner att jag har vart super dålig att blogga dom här senaste dagarna och jag ska bli mycket bättre på de, de kan jag lova!

min kusin Samuel åker hem till england imorgon, och moa åker på torsdag dit. ^^

men ni får ha de så bra.. så gör jag uppdaterning senare :)

hejdå ;*

Halmstad :

       

Stephanie ♥

       

Selma ♥

 

My ♥

 

Felle ♥

 

Stephanie, Lovve, Selma, Jag ♥

 

Kim♥, som jag träffade menads jag väntade på tåget till Halmstad.

 

Filipstad -

         

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards