ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Clara Olsson - 1 juli 2012 10:45

 

Av Clara Olsson - 1 juli 2012 09:38

Godmorgon C:

jag har nyss fixat mig, fixat klart packningen och så ^^ de tog bara 2 timmar + att jag har duschat med.

skiit kul, ska bara gå runt i huseet i 4 timmar... KUL -.-

är super trött, men får inte gå och lägga mig för då förstör jag håret.. :/ får väl försöka att sova på tåget, även fast jag vet att de inte kommer att gå.. men ändå :D

jag kommer förmodligen inte blogga, men kanske drar ett inlägg från mobilen. Men då kan jag inte lägga in bilder, eftersom den jävla bloggplats-appen har inte kommit ut än.. eller den kanske har de? har inte tittat efter på länge :3

men jaja, hoppas att ni har de bra på sommarlovet? för de har jag, grymt bra! C:

Börje kom in och myste med mig i morse, så hon väckte mig redan vid 6.30, fast som tur så somnade jag om :)

just nu lyssnar jag på musik och känner att jag kommer svimma. Måste borsta tänderna snart också ^^

nej, men nu har jag väl inte så himla mycket mer att skriva. Så ni får ha de bäst nu medans jag inte kommer vara online. ;)

Hejdå ;*

bilden är från bidarkivet, Mars.

 

och nu så ser jag ut såhär.

 

Av Clara Olsson - 1 juli 2012 01:53

KlaraEriksson ♥

 

SabinaPettersson & LinaWiilkFredin  ♥

 

AlbinOlsson  ♥

 

StephanieSela  ♥

 

AlbinHenningsson ♥

 

JennyAndersson♥

 

Av Clara Olsson - 1 juli 2012 01:26

hej! :)

jag har typ nyss kommit in, vart ute och träffas Pontus osv.

förlåt för att jag inte har uppdaterat som jag hade lovat, men internätet dampade som fan uppe i stugan, hoppas att ni inte bli besvikna ;)

men idag så kom Samuel och Derek, fett najjs, vi åkte väl ifårn filipstad vid 21 tiden så där. Jag packade och slängde ner lite kläder i tvätten, så bör nog hänga upp dom snart C:

ehum? men de har vart skit mysigt att vara i stugan, igår/iförregår så träffade jag IsabellKarlsson, sjuk snäll tjej de! :D

jag och Johan hyrde även 4 stycken filmer, ''Dear John, Prinsessan, Den vita massajen och Bröderna Karlsson'', den som jag tyckte mest om var ''Dear John'' helt klart! Fast om man känner mig så vet man att jag älskar kärleks filmer. ''Dear John'' finns även som bok.

(-John Tyree (Channing Tatum)är soldat i amerikanska armén men har permission över sommaren. Han är då hemma där han bor med sin lite udda pappa. Han träffar Savannah Lynn Curtis (Amanda Seyfried), de blir snabbt förälskade och upplever två underbara veckor. Men därefter måste John ut i tjänst igen och Savannah tillbaka till skolan. De är borta från varann i ett år, men de skriver hela tiden brev till varandra.Efter den 11 september 2001 förändras mycket och John känner sig tvungen att stanna i armén, vilket innebär ytterligare två år ifrån Savannah. Efter en tid utan brev från Savannah får han en dag ett brev där hon berättar att hon träffat någon annan och redan förlovat sig. John stannar då ytterligare några år i armén, men blir hemskickad till USA då hans pappa blir sjuk. Han träffar Savannah och gamla sår rivs upp igen. John måste därefter fatta ett oerhört svårt beslut.)

jag har nog aldrig blivit så kär i någon film någonsin! den är bara så bra så den kan bli! Men den rekomenderar jag, hlet klart!

ja, sen vad har vi gjort mer? för de mesta så är de nog latat oss, fast vi va ut och cyklade för nån dag sen, Johan och jag. Skiit gött väder så varför inte? ^^

men jag hör av mig mer imorgon innan jag åker, de lover jag! :D

hejdå ;*

bilder från helgen.

Nea <3

     

Moa :p

 

Johan & Samuel.

 

fåååår& Lamm! c:

   

Johan & jag,

 

Johan cyklar c:

 

ego pic.

   


STEPHANIE HÄLSAR TILL ER MINA UNDERBARA LÄSARE!

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards