ClaraCeciliaOlsson

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

H.E.L.G.E.N.!

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 23:14

hej, först och främst vill jag bara säga förlåt för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft tid eller orken i helgen D;

kommer nog inte blogga nästa helg heller ;d

men här kommer i alla fall hur dagarna har vart och vad jag har gjort :D


Fredag : åkte jag bussen till maribergsskogen, fast nästan alla satt på den bussen men i alla fall, jag och mitt lag vann poäng jakten! FELL ON THAT BITCH! :D sen gick jag till MittiCity för att träffa Josefin och Nathalie. Vi var även med Jimmy, Jimmy2 Dennis, Kenny och Krille den dagen, efter Jossan och Jimmy2 hade dragit så chillade vi resten runt och så D; sen fick jag ett samtal från lilla Julia och sa att jag skulle möta henne vid busstiaon, så de gjorde jag ^^ jag och hon stack och åt på MacDonal's sen drog vi till MittiCity och va med dom andra som förut.. Men sen stack jag och Julia hem och åt sen drog vi ut och fota! som ni kommer att se på bilderna efter allt helg skrivande xD sen var vi as flmma hela natten osv..


Lördagen : fixade jag och julia oss, drog in till stan, hon köpte en ny töjning, vi åt på BK, Nathalie kom och vi flummade runt på stan ;p sen fick jag även träffa min underbara, saknade JENNY!!! fyfabinan som jag hade saknat henne! sen så kom Jimmy, Dennis och Kenny in till stan och Julia åkte hem vid 20-bussen, som var sorligt :( men jag drog i alla fall vid 22.40 tog jag bussen, tror jag D: men under den tiden så var vi bara runt och flumade osv c: super najs dag i alla fall!


Söndag (idag.) - gick upp vid 10 tiden, fast jag vaknade tidigare än de men hade ställt klockan då i alla fall :C fixade mig åt frulle med pappi, sen så tog jag 13.27- tåget till V. ämtervik till lilla Alex C: som jag hade saknat honom! han möte upp mig på tågstiaon och vi drog och köpte dricka, choklad och chips ^^ vi har ju för de mesta bara vart inne och myst eftersom de har vart bajsväder idag :(

drog hem vid 19.43 och nu sitter jag här i myskläder med blött hår eftersom jag nyss kommit ur duschen xD


så där har ni min helg :) och här bjuder jag på lite bilder :D

       

här ger jag en fjortis puss med min bästis :3

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 23 januari 2013 20:47

Hej! de är ingen idé att ni följer mig här längre, för jag har skaffat en ny ^^ på nattstad c: http://www.nattstad.se/ClaraCeciliaOlsson så gåå in vettja! så ses vi mer där! :D ...

Av Clara Olsson - 8 januari 2013 18:38

hej, jag ger er lite ny tagna bilder osv.. hoppas att ni tycker om dem.. ;d ska försöka hinna att spela in när jag sjunger ''Själen av en vän''- av Ken Ring.. (facebook grej.) och även fixa frågostunden.. men här får ni lite bilder så länge :) ...

Av Clara Olsson - 7 januari 2013 22:10

hej var i stallet idag med konfan, skit kul! lite värk, hehe.. Red på Gibbzon, och kan ju bara säga att de var kärlek i första ögonkastet.. Åhh galoppen alltså.. så nu ger jag lite bilder från stallet c: ~Gibbzon!      ~Mackan   ~Pin...

Av Clara Olsson - 4 januari 2013 14:02

god eftermiddag, mina solfrön! :)jag har ju inte bloggat sen förra året, hehe..nej, men ni kommer få nyårs bilderna snart, bara inte idag ^^ igår på morgonen kom Eddie till mig och de var ju rätt tidigt, så vi sov lite sen åt vi frukost. Sen sku...

Av Clara Olsson - 30 december 2012 15:19

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards