ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Clara Olsson - 11 augusti 2012 23:29

Skulle lägga ut bilder från släkt träffen för ett tag sen, men har inte orkat så gör de nu istället ^^
Dock var inte alla där, bara 50+ men jaja. här kommer bilderna.

Av Clara Olsson - 11 augusti 2012 23:19

Hej! ^^
Som ni kanske har märkt så bloggar jag bara på kvällen nu, och de är för jag har mest ork då osv ;)
iallafall så blev de att va hos Mia odag, åt mat där och så :)
jessica, jag och moa gick ut och träffa en ett tag, as najs!
Men imorgon vet jag inte vad som händer, kanske ska hälsa på mormor eller något eftersom jag inte har träffat henne på ett tag och saknar henne!
Hejdå ;*
saknar dig älskling!

Av Clara Olsson - 11 augusti 2012 00:05

god kväll mina gottegrisar!

idag är jag på toppen humör! :D

fast imorse var de lite jobbigt, eftersom min mobil buggade sönder, så pappa hjälpte mig att fixa de, och jag även med bussen! ^^

ehum.. jag och Alex har bakat idag, kladdkaka ;) den blev faktis helt okej :3

dock så sov vi 2-3 timmar idag också, men vi var typ as trötta xd

men vi har ju sett på film och till och med badat i hans granes pool typ ;p han lilla syster var med också :))

ååhh seriöst! jag bara älskar Alex's mammas taccos, och jag tycker inte om taccos :d

nej, men de har vart as mysigt idag, as kul för den delen med! ^^

imorgon ska jag bara slappa, orkar nog inte göra så mycket xd

de ända jag har planerat är att jag åker till Alex på måndag så kommer han till mig på onsdag c:

men ni får ha de bäst!

hejdå ;*

Jag älskar dig <3

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards