ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Clara Olsson - 16 augusti 2012 22:09

godkväll alla små! :D

idag har jag verkligen humöret på topp! :'p

va med min Alex idag, super mysigt.. tyckte jag då, jag vet inte vad Alex tyckte.. men jag tror att han gjorde de också eftersom de var första gången han var här c:

idag så har vi sett på film, spelat spelet ''just dance 3'', vart på stan, ätit, tjockat oss osv xd

och när vi spelade ''just dance 3'' så garvade vi för de mest, men Alex pallade bara med 2 låtar typ eftersom han inte kunde spelet xD

så självfallet så ägde jag ut honom! ^^

köpte även svart hårfärg, så nu gäller de bara att köpa blekning! :D

men iallafall, så imorgon ska jag till stan med lilla karlsson, men tror inte de blir värst länge.. eftersom vi åker in vid 12 och jag måste vara hemma innan 15, eftersom jag ska med till filipstad för mina kusiner åker på lördag hem till England igen c:

så de blir kräftor imorgon! <3 fyfabian va gott de är!

de roligaste är ju att Alex hatar alla skaldjur och så är han tillsammans med en som älskar dom.. förstår inte logiken där.. men jaja :3

skriver väl la mer imorgon!

hejdå ;*

nu var de så att jag älskar den här lilla pojken! C:

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards