ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Clara Olsson - 22 augusti 2012 21:24

God kväll! :D

första skoldagen var ju idag, de var skit gött att gå i koridoren igen, och se mitt älskade skåp igen! :')

och jag fick rätt mycket komplimanger idag pga mitt hår! :D

fick även några som friade till mitt hår ;$ gulligt?

nejmen, skoldagen bestod mest av papper och info xD

men efter skolan stack jag hem.. letade efter något att äta osv.. D;

imorgon är de skolfoto.. döda mig? jag hatar de! jag hatar att man inte får se kortet utan dom säger bara ''-nej,men de blev bra.'' efter ett jävla kort? och när man får kortet ser man helt dum ut.. ;C

men eftersom jag har ett awesome hår så ska de bli bra! :D

just nu sitter jag och lyssnar på musik och bör nog gå och lägga mig eftersom jag ska upp 06.30 för att duscha, och ja jag börjar 9.00 men är sämst på att vara snabb på att fixa mig, SÅ DÖM MIG INTE! ^^

aja, hejdå ;*

bjuder på några bilder från igår :D

CAM BILDER<3

   

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards