ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Clara Olsson - 5 augusti 2012 10:15

hej igen.
nu är jag grymt grinig..
såklart hade jag kollat åå fel dag -.- jag hade kollat den 4 när de är den 5 idag, så typiskt mig..
bussen till västra ämtevik gick inte 10.30 utan 13.06 fatta vad jag hatar att jag kollar fel -.-
så nu sitter jag på bussen till skoghall igen, för jag pallar fan inte sitta på busstiaon i 3 timmar forever alone.
åker in vid 12 igen, eftersom de tar typ 30 minuter med min buss..
aja hejdå ;*

Av Clara Olsson - 5 augusti 2012 09:25

godmorgon!
just nu väntar jag på bussen in till stan!
jag är inte ett dugg trött heller, de är de roligaste ^^
jag tror att jag har lyckas att vända på dygnet ;)
så jag kommer inte ha några problem när skolan börjar! :D
färgar håret om 16 dar!
då blir de rosa och svart!! ^^
när jag berättade för min kusin Mia att jag skulle färga håret rosa fick hon spel och tyckte de skulle va as najs eftersom hon gillar rosa :p
hon är bara 4 , dock sbart fem men jaja :3
hejdå ;*
outfit!

Av Clara Olsson - 5 augusti 2012 01:14

hej alla underbara människor!

släkt träffen idag gick super, as mysigt! :3

åkte hem med moa, så vi tog bussen som gick 20.15 från Bolhyttan ^^

ehum.. vi möte Alex och Ray i stan, :p

är ny duschad, så bör snart sova och så c:

jag drar till min Alien imorgon, saknar han så mycket! <3

tar 10.30 bussen imorgon, så ska upp 7.45 för jag är as dryg på att fixa mig..
FRÅGA BARA NILLE! ;)

och tar bussen som går 21.15 tror jag från V. Ämtervik! C:

ni får bilderna från släkt träffen imorgon, föör jag är sjukt sliten och pallar inte just nu ^^

men ni får väl la ha de så, bra! ;)

hejdå ;*

Alex (till vänster), Ray (i mitten), Jag (höger)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards