ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Clara Olsson - 18 augusti 2012 23:42

hej!

idag har de bara vart amällt awesome, och så jävla mysigt med Julia idag! ^^

de var bara helt grymt! :D

jag vet inte vart jag ska börja på dagen, men vi var hos henne käkade lite, köpt dricka och kluppor osv c:

hon kommer hit på fredag och då sover hon över, fan va jag längtar redan!

den tjejen är ju bara för AWESOME! ^^

har nyss kollat klart en film med pappa, ''en gång i phuket'' GRYM FILM!

men imorgon åker jag till min gulleplutt som sagt, tar tåget vid 13, eftersom jag suger på att kolla rätt datum så råkade jag kolla fel, men jaja :3

och imorgon är de sista dagen på sommarkortet, skrev fel imorse ;$

så de kan gå! ^^

men nu pallar jag inte skriva mera, utan jag bjuder på två bilder på mig och Julia från dagen, har de fett! C;

hejdå ;*

   

Av Clara Olsson - 18 augusti 2012 09:50

hej alla morgon pigga läsare! :D

ehum.. bloggade ju som sagt inget igår, hade verkligen inte orken..

men igår så var jag inte i stan, utan jag fixade mig osv. så drog jag och familjen och åkte lite bil c:

blev kräftskiva igår, typ.. :d

de var skit mysigt att spendera dagen med mina kusiner eftersom dom åker hem idag :(

men dom kommer ju nog nästa år också, eftersom dom gör de varje år :)

iallafall, så snart ska jag dra till stan.. de är iallafall bestämt idag ^^

och klockan 12.15 så tar jag bussen till Kr-hamn, för jag ska vara med den gosiga Julia C:

usch, som jag har saknat henne!!! ^^

och idag är den sista dagen för mig att åka gratis med sommarkortet :( eller jag tror de, förhoppningsvis så är de så xD

ehum.. på söndag drar jag till älsklingen, han var ju här i torsdags men fyfabian jag saknar han ändå! :(

förensten, när jag vaknade och skulle kolla igenom mina sms som jag har fått under natten så hade älsklingen skickade en underbar söt text till mig, guud blir tårögd :')

skriver mer ikväll! :D

hejdå ;*

min underbar, söta kusin och jag står för bilderna :3

     

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards