ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Clara Olsson - 10 augusti 2012 00:54

God kväll mina pigga läsare! :')

vart dålig uppdatering jag vet.. men har bara inte pallat.. :d

men just nu sitter jag i mjukisar och älsklingens skjorta, och snackar med älsklingen också :')

men onsdag spenderade jag med NillePille, jag tryckte en tröja till henne, sen åkte vi in till stan för att jag skulle köpa trosor och en tröja.. hittade dock ingen tröja men trosor.. (OCH NEJ JAG TÄNKER INTE LÄGGA UT BILDER PÅ MINA TROSOR SOM ALLA ANDRA TATTAR-BAN GÖR..)

nille sov här onsdag till torsdagen.. åkte till Alex igår/idag, superduper mysigt vare! ^^

dock dog vi av skratt när vi hoppade på stutts mattan, fråga inte varför xD

drar dit imorgon med, kommer vara as mysigt de med.. tar med kamran ;)

aja, ska vara mer social med älsklingen nu ^^

hejdå ;* 

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards