ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Clara Olsson - 2 augusti 2012 20:56

klara gjorde ett sugmärke på mig (a'

 

                           


 
 

Av Clara Olsson - 2 augusti 2012 18:35

hej! :)

just nu sitter jag ute på altan med Klara och Jesper. :)

vi har vart en hel del på möruden idag och bara fjantat oss.. dock vare jävligt varmt förut, smart att ta jeans då .-.  men jaja.

imorgon åker jag till Västra ämtervik för att träffa gosiga Alex! :')

men pallar inte skriva något mer, ni får vidios och bilder från dagen senare ikväll.

just nu får ni njuta på den här awesome bilden, som jag tog själv för nån vecka sen xd

S P I N D L A R ! <3

och några bilder på mig och några till som barnungar :3

jag är den där söta, ''oskyldiga'' flickan med två toffsar och blond hår och rosa tröja xd

hejdå ;*

     


Av Clara Olsson - 2 augusti 2012 02:34

hej! ^^

idag var de as super med att träffa Jesper, imorgon blir de att va med han och Klara C:

hon sover möjligvis över då också :D

jag är as lycklig men även as sur.. snackade med Alex, har snackat med honom i över 1 timme och 25 minuter i telefon och så är batteri jävlarna slut.. blev as ledsen! men as sprallig nu :3

ehum..? JAG ÅT SUCHI IDAG, FY FAN VA GÖTT DE VAR! :DDD

älskar suchi, älskar, älskar, älskar! :p

jag har faktis inget vettigt att skriva faktis, men jag har inget annat för mig xD

men jaja, ni får har så bra så skriver jag mer imorgon!

btw, tycker att ni ska rösta på min ''omrösting'' som ni hittar i den högra spallten på min sida! de är bara att välja vad ni tycker! ^^

hejdå ;*

inte den nyaste bilden, men de är iallafall något! :p

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards