ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Olsson - 4 januari 2012 01:20

hej  

eumh.. fattar inte varför jag inte skriver nu, men ah 

iaf, idag/imorrn ska jag va med älsklingen  , och på torsdag så ska jag åka till Örebro till badhuset där med min familj 

fett nice  

men skriver mer på dan  

hejdå ;*   

ovärt inlägg.

 

Av Clara Olsson - 3 januari 2012 20:08

  hej   

känner mig så himla wierd när jag sitter här.. vettefanvarför? 

men idag så vaknade jag mellan 11-12, så jag satte mig vid datorn och aah snackade lite med min KK Joline Persson   

sen drog jag ner och duschade, åh fixade mig  

va med Marcus idag iaf, fett chill  

och imorrn blire min älskling  

höhö. inte mkt att skriva idag  

hejdå ;*

gammal bild

 

     

Av Clara Olsson - 2 januari 2012 21:52

Hej  

igår tills idag sov jag hos min ängel Michelle, fan att hon ska t tenerifa imorrn..   kommer att sakna henne sååå!!  

men idag så vaknade vid 12 och låg i sängen     tills typ halv. sen fixade vi hennes rum och tog bort min sääng  

sen gick vi och fixade oss, men fixade mig halft innan michelles underbara mamma sa att vi skulle äta frukost   såå himla goo är hennes familj.

men sen fixade vi oss och gick till bussen.. HÖHÖ!

vi träffade några på stan och blablabla... jag köpte en as goo tröjja för 50:- på gina ^^ STOR REEEAAA!  

och för den delen så går min töjning bara bra   

hejdå ;*

kommer att sakna dig gumman  

 

      min enhörning       

och ego bilder på mig & min gosiga nya tröjja    

   

   

Av Clara Olsson - 1 januari 2012 16:49

min header 2011

och min nya header 2012 (Y)

vet inte vad ni tkr om den, så ni får väl lämna en komentar eller något sådant och berätta vad ni tkr :3

jag blev rätt så nöjd TTwTT

ska sova hos Michelle i natt ^^ tills imorgon, för på tisdag drar den lillla djävulen utomlands :C

och på onsdag ska jag va med älsklingen och på torsdag ska vi se på bio :)

asso jag är bara så kääär :$ 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards