ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Clara Olsson - 13 januari 2012 20:34

hej C:

idag va jag med min Michelle ;p

skolan va toppen iaf ^^ ehum? ah

Först va jag & michelle i stan och flumade runt.. m.m 

sen tog vi bussen till henne & tittade på tv, sen drog vi & hennes mamma för att hämta hennnes lillasyster ;3

sen va de typ mat, urrrrrgoooootttt!!!! och efterrätten... mmmmhmmmm CHOKLAD FONTÄN!!! GOTTI!! <3

hehe..

hejdå ;*

sötnosa michelle, som är kååt i choklad ;p

  

pic från min igår C:

  

vidio från skolan, på Sanna& Erica ;p


 

Av Clara Olsson - 13 januari 2012 07:59

Hej C:

igår tog de slut mellan mig & Olle, för visaomständigheter ;3 han var liksom inte densamma jag vart kär i.. men ah ;p

Men vi är fortfarande vänner, och de är ju bra de :)

idag ska jag iaf va med min saknade MICHELLE!!! ååh gguudd va jag har saknat min bejjb!! ^^

höhöh... Och på lördag så blir de Klara ;p

tror att jag skrev det här igår men aah, asso allt annat ;d

iaf, så väntar jag på Albin så vi kan gå till skolan. Men som vanligt är han dryg på att svara på sms -.-

Hejdå ;*

ego..!

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards