ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Olsson - 13 januari 2012 07:59

Hej C:

igår tog de slut mellan mig & Olle, för visaomständigheter ;3 han var liksom inte densamma jag vart kär i.. men ah ;p

Men vi är fortfarande vänner, och de är ju bra de :)

idag ska jag iaf va med min saknade MICHELLE!!! ååh gguudd va jag har saknat min bejjb!! ^^

höhöh... Och på lördag så blir de Klara ;p

tror att jag skrev det här igår men aah, asso allt annat ;d

iaf, så väntar jag på Albin så vi kan gå till skolan. Men som vanligt är han dryg på att svara på sms -.-

Hejdå ;*

ego..!

 

Av Clara Olsson - 12 januari 2012 19:44

Hej :p

idag skulle jag vart med Klara men de blev inget med de, hon skulle göra nåt xd

men imorrn blir det Michelle & på lördag Klara ;p

men idag har jag vart i skolan, helt okej faktis :)

och sen drog jag men & tittade på nån film, tänker inte skriva vad den heter för att kommer nog stava fel xd

eh ah..

Hejdå ;*

bilder från idag ;d

innan idrotten ;p Sanna,Erica&Jag 

  

jag&Ica som dampar xd

  

från bilden xd

    

bild på mig&ica igen, fast från tisdag xd

 


Av Clara Olsson - 11 januari 2012 21:14

Hej :)

hade bara lust att skriva lite ;3

har nyss kollat klart på Glee (Y)  och är nyduschad :)

längtar tills skolan imorrn :3 eller att den bara ska va över efter som jag ska till min lilla sockerbit Klara, om hon svarar på sms ;p

men ah.. Men de som gör mig lycklig nu är min Criss Angel tröja från USA ^^ och min underbara bravo jucie (stav.)

Hejdå ;*

min älsklingar ;**

 

Av Clara Olsson - 11 januari 2012 16:02

Hej, orkar inte göra några cp-smiliesar idag xd

men iaf va jag hemme från skolan idag, men går nog imorrn. ;p

igår så drog jag t stan efter skolan för att se Anders :) och sen tog jag tåget t Kil :D

för att va med min FF Madde, Victor & Robin :p fett nice dag :D

eh ah. sen så kom de ju mera folk med ah.

skolan igår va iaf helt okej, host.

men de va nog allt C;

Hejdå ;*

min fetta gosiga katt ;3

  

och sen mig, höhö.

 


Av Clara Olsson - 8 januari 2012 18:41

  Hej  

känner mig grymt osmart.. men aah  

igår vare fett mysigt ;3 va med älsklingen, MichelleLjung& lillakarlii  

vad vi gjorde kommer jag knappt ihåg   men jag,älsklingen&Karlii va på bio iaf  

och idag har jag inte gjort ett piss xd men imorrn ska jag iaf träffa Victor, få se hur de går  

hejdå ;*

älsklingen på MC

  

höhö Karlii

 

Av Clara Olsson - 6 januari 2012 18:41

  heeej.  

orkar inte göra ett inlägg just nu, men göre iaf   

just nu sitter jag och snackar med MichelleLjung på skype, höhö. 

idag har jag inte gjort ett skit  . förutom att handlat mat och sånt skiit med pappa     

Och vi hyrde ''Kyss Mig'' ville se den på bio när den gick, men hann inte xd

imorgon så ska jag, Michelle, Karl och älskling va, för hoppningsvis  

och så skulle jag och älsklingen gå på bio   men vet inte vilken   

eh ah.

hejdå ;*

bild från i sommras ;d

 


Av Clara Olsson - 5 januari 2012 08:48

  Heeej :3

är uppe nu  ... för pappa sa de, och så själv är han inte uppe.. hm. har jag blevit lurad?  

men jaja, ska till örebros badhus Gustavsvik (Stav.)   Theas ur gulliga kompis ska med, höhö.   

skulle ju vart på bio idag med älsklingen, men måste ju va med min familj lite tycker jag.. 

men så kanske om jag har orken att se på bio med han på kvällen idag, så kanske skulle vi göra de... 

eller så blir de på lördag, om vi sa de   kommer inte ihåg så mycket vad vi sa dock  

I'm feeling stupid.. 

höhö. de va typ de ;3

Hejdå ;* 

    ser inte så bra, menmen..

 


   

Av Clara Olsson - 4 januari 2012 14:29

 SebastianNätynki- Vart ska jag börja? Du är som en bror för mig, du är helt go&fin på alla sätt. När vi snackar så känns de som om vi aldrig kan lägga på, vi kan snacka om allt mellan himmel och jord. Jag älskar dig bror  

EmelieSvensson- jag känner dig ju inte så bra, men du är sjuk fin&snäll. skulle vilja lära känna dig bättre  


RebeccaDahlen-Du&jag har ju haft lite kontakt ett tag nu. Du är så fin,go,söt&helt underbar. Du har alltid stöttat mig & de är jag grymt tacksam för, tack gumman  


OlleSegall-Vart fan ska jag börja? vi träffade i sommras&de va kärlek redan då, jag älskar dig så himla mkt. Du är den jag vill plocka ner himmlens sjärnor till. De går bara att inte beskriva dig med ord, älskling. Du har störst plats i mitt hjärta. jag älskar dig  


ElinVainio-Eller även känd som min KRÅÅÅKKAA (A) gumman du är så underbar, en av mina närmaste vänner. Du är så söt, så rolig, de går ju knappt att beskriva hur konstig på ett underbar sätt. Gud vad jag saknar dig, visst vi må har träffas då&då, men de va sjukt längesen vi va.. måste hitta på nåt nån dag igen!  


MichelleLjung-Du är ju min lilla snoppfia, så sjukt söt&rolig. Vi måste ses snart tycker jag. Men är fortfarande lite grini för att du inte hälsade på mig när du va hos tandläkaren samtidig som mig, höhö  


JosefinLiljekvist-Jag har alltid undrat varför vi har tappat kontackten? vi snackade ju mycket mer förr&nu inget alls. Saknar den tiden gumman, hoppas vi börjar om på nytt. För du är ju sjukt söt,fin,rolig& ah jag saknar den tiden bara      


IdaJohansson-Jag känner dig väl inte så värst bra, men skulle vilja de. Du är fett fin&snäll. Skulle vilja bli bra vän med dig  


Leona-Du är mitt lilla troll du, du är söt,rolig,snäll&så underbar.. Vi mår ha tappat kontakten lite så jag tycker att vi borde snacka mer som vi gjorde förr  


FilipJohanson-Du är en söt, rolig dvärg ^^ Du är snäll& jag skulle vilja känna dig bättre än vad jag gör.. höhö 


EllaMononen-Fan va jag saknar dig att ha i klass fast du är den bästa kramisen (A) Du är så fin,söt,rolig,snäll,awesome&så himla underbar. Vi borde fan ses nån dag gumman   


KevinKarlsson- Vi har ju tappat våran kontakt igenom åren som vi har känt varandra, men du är fett snäll&urgullig. Tycker vi borde snacka mera igen  


JoelBlom-Hmm... vart ska man börja? Jo, du är ju den där långa saken som dricker kaffé hela tiden   Nej, men du är snäll på något sätt& fett awesome  


NadjaLindell-Du är min ängel, min sötnos. Du är den som alltid har vart vid min sida vid vårt&tortt, &jag din. Du är en av mina få bästavänner, jag älskar dig min egna lillasyster. 


MikaelJonasson-Min lilla fru eller känd som mitt söta majs :3 Du är bara för mycket att snacka med på kvällarna när man är trött& när man behöver skratt i sig, så levererar du de ^^ haha älskareyy min fru  


JannicaRosén- Gud du är så himla fin&jag älskar dig blogg. Gud om jag fick välja hur jag skulle vilja se ut skulle jag tagit ditt utseende.. Skit&du är snäll där med. Alla borde kolla :  http://jjannica.myshowroom.se/   


NiklasStålhem- Min egna lilla Br0h, vad ska man säga? du är så awesome,fin&go på alla sätt. Och bara bäst att snacka med, krampådiglillebroder 


TovaPersson- Vi har snackat nån gång ibland&nu ännu mer, du är söt& hur go som helst. Du är så himla snäll&vi har massor gementsamt, hoppas vi blir bra vänner    


AndreasNilsson-Du är en lång pöjk som går på min skola. Du verkar snäll& du är rätt så söt där med. ehmu? har inte så mycket att skriva om men ah.  


DavidHögström- Du är en i min klass, en fett rolig pojk äru ju där med ^^  Du är han som är klassens clown eller vad man säger. Du är rätt schysst där med  


HannesSahlström- Höhö. Min lilla Tintin. Du är rolig,snäll&fett fin. Eller som Michelle säger PSLG, nej men du är helt enkelt awesome där på  


JuliaNermark- Nån som jag inte känner xd


MarcusKindemyr- En fett lång,rolig,söt,snäll&min lilla klant. Du är så konstig på de bästa sätten som finns. Du är så underbar, broh. Höhö de är bara så lätt att snacka med dig, man kan ju bara snacka med dig om allt. Tack för att du finns  


MadelenNilsson- Första gången vi träffades så varu helt underbar, de va som om vi hade känt varandra ett bra tag & när vi tog rälsbussen till Kil bara sådär, fan va kul de va. Vi bodde skaffa mer underbara minnen. Du är så söt,fin&snäll där med   


PontusBergkvis-Du har alltid funnis där för mig& jag är dig evigt tacksam. Du är så underbar, så himla snäll& tack för alla minnen vi två har skapat         



Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards