ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Clara Olsson - 19 januari 2012 19:34

Hej C:

skolan va helt okej ;p

sen drog jag till stan för att träffa OLIVIA !! :D och när vi bara står där och chillar ;) SÅ SER JAG MIN GUUD GÅ NÅGRA METER FRÅN MIG!!!! JOAKIM LINDQVIST :)))))))))) SERIÖST JAG LEVER I DRÖMMEN JUST NU!! :D alla måste se på hans blogg nu!! http://www.joakimlindqvist.devote.se/

sen när jag hade lugnat ner mig så drog vi till torget och träffade Aisha och drog sen till kronoparken :3

sne drog vi till busstiaon och sen drog Aisha, sen olivia och sist jag :))

och nu sitter jag här och snackar med Daniel på skype :p godingen ;3

Hejdå ;*

min guud!! så fiin!!

 



Av Clara Olsson - 18 januari 2012 21:33

Hej :D

idag så va jag i skolan, de va helt okej :)

efter de drog jag & Sofia hem till mig och kolla lite på datan ;p skaffade fb till henne ^^

sen drog hon eftersom jag skulle åka och klippa mig ^^ dock blev jag rätt så nöjd med de C:

fast de är bara jag som ser att jag har ändras lite i håret ;D klippte av 4-5 cm av mitt hår (A) och byte på benan ;p

men iaf :3 imorrn ska jag möjligtvis träffa Olivia i stan C: och på fredag ska nog nille sova hos mig D:

höhö.. och på lördag drar jag till stan med Sofia och shoppar lite + att jag ska köpa nya töjsmycken OwO

Hejdå ;*

inte den bästa bilden, men ah.

 



Av Clara Olsson - 17 januari 2012 21:14

   

A part of you!

   

just you&me, bigsis

   

minnen man aldrig glömmer..

 

Iloveyou, brother!

 

me and you, broh

       

Du är lycka ;*

   

dåliga tider..

 

NilleBlomm, ILY (L)

 

MichelleGranfors-med dig vid min sida, klarar jag allt

 

Olivia&en saknad

 

Erica,Sofia&Sanna- vänner (L)

 

StephanieSela- jag saknar dig min ängel

  

OliviaMalhammar- saknar dig, gumman (L)

 

nyårs kläningen förra året ;p

   

man lever bara en gång.

       

när man vill åka tillbaks.

 

Kim- saknaden av dig är enormt!! :/

 

 

känslor..      

  

saknaden av min egna ängel som tog dig tbx

 

livet.

 

lev för fan :D

Hejdå ;*

ClaraCeciliaOlsson

Av Clara Olsson - 16 januari 2012 22:11

Hej igen ;d

nu ska jag berätta om göteborgs gulligaste kille ^^ (bara för att han ville va me på bloggen)

han är så goo på alla sätt!! asso de finns ingen som är så goo som han

och hans dealekt, guud!! den är så underbart sööt ^^

kan inte skriva mer med ord om dig Daniel Fränlund (L)

bild på godingen :D

 

Av Clara Olsson - 16 januari 2012 20:26

hej ;p

nu sitter jag & lyssnar på musik C: fett nice (Y)

idag så vare skola som sagt, och sista lektionen hade jag valt DRAMA!! fatta va kul?! guud de va fett awesome ^^

heheh.. sen efter sklan gick jag hem med Albin ^^ och så satt jag vid datorn typ 5 minuter innan JolinePersson, min underbara KK ber mig att ringa ^^ såå då stack jag till stan i typ 5 minuter för att träffa min KK & FF, MadelenNilsson (L) fett nice ;p

sen så skulle dom dra, så jag drog du oxå ^^ så va jag sen med Albin& ErikAhlqvist, de va helt okej.

ja? har väl inte mycket att skriva nu, så ah.

Hejdå ;*

 


Av Clara Olsson - 15 januari 2012 21:35

Hej C:

hm, den här helgen va ju inte så värt hå hej eller nåt xd rätt lugn som sakt :)

men idag så va jag hos min farbror, för han fyllde år för några dar sen så vi firade han idag ;p

bara att hans fru Carola hande brötit något så hon låg på akuten ;/

Men imorrn är de skolan, de är ju fett joobbigt bara att jag få träffa mina krambjörnar Sanna&Erica (L)

imorgon blir det nog min KK Joline, fast vet inte än -.- men hoppas ^^

hejdå ;*

 


Av Clara Olsson - 14 januari 2012 20:38

Hej ;D

just nu så lyssnar jag på min disney musik :3 björn bröderna ^^

snackade me lite folk på skype förut ;p ah

idag skulle jag vart med Klara, men har inte fått något sms, så va hemma hela dan ist :D

ah.. och snart ska jag äta, asso vettafan va jag ska skriva xd

Hejdå ;*

min älskade Stephanie

 


Av Clara Olsson - 13 januari 2012 20:34

hej C:

idag va jag med min Michelle ;p

skolan va toppen iaf ^^ ehum? ah

Först va jag & michelle i stan och flumade runt.. m.m 

sen tog vi bussen till henne & tittade på tv, sen drog vi & hennes mamma för att hämta hennnes lillasyster ;3

sen va de typ mat, urrrrrgoooootttt!!!! och efterrätten... mmmmhmmmm CHOKLAD FONTÄN!!! GOTTI!! <3

hehe..

hejdå ;*

sötnosa michelle, som är kååt i choklad ;p

  

pic från min igår C:

  

vidio från skolan, på Sanna& Erica ;p


 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards