ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Clara Olsson - 21 januari 2012 12:45

HEJ! :D 

nu sitter jag här medans olivia tar en dusch ;p 

sen ska vi färga mitt hår :) bild kommer sen när jag åker hem, trorjaag C: 

sen ska vi käka frukost ^^ 

haha tror fan att jag har blåmärken efter natten ;)) grrrr.... eftersom man har fått några sparkar på sig iaf ^^ OLIVIA!?!

hahah ;p imorrn så fyller hon år gummanlilla :3 GRATTIS TILL DIG SÖTNOSA!!!¨

ah, sen vet jag inte vad som händer ;p

Hejdå ;*

bilderna är från förra gången oxå C: 

grattis iförskott goding ;)

   

bästavän (L)      







Av Clara Olsson - 21 januari 2012 00:07

Hej alla penisar som lever där ute ;)) 

idag så va de skolan, som tur vare fredag eller ah igår, elr vad man kan säga ;d 

iaf så va jag & Matte i köket och fick torka alla bord, fyfan.

och vi fick sluta 10 min tidigare (AAAA) 

så jag drog hem för att fixa klart packningen t hagförs, göött ! 

Sen tog jag bussen t stan, köpte hårfärg (ska färga imorrn) hårspray, nya töjsmycken (4mm) & fyllde på buss kortet me 100 :- ;p

sen tog jag bussen som fick 15.55 från kd t hagfors ;3 somnade typ på bussen, heheh.... 

när jag kom fram så va jag och olivia ute lite och så.. sen kom hennes morsa och hämtaa oss, fyfan grym morsa allså ^^

vi drog och köpte lite saker ;D 

sen drog vi hem t olivia ah och nu sitter vi här och flummar på skype me victor forzelius, eller ah.

Hejddå ;*

bild från förra gången jag va i hagfors :3 

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards