ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Clara Olsson - 25 januari 2012 21:58

KajsaEdman- Vi har väl snackat nån gång ibland, du är hur go,fin & snäll som helst :) hoppas vi ses nån dag :)


ViktorMartvall- Du är sjukt rolig, fin & råå söt ;$$ eh ah.. vi har väl träffas en gång & du är helt AWESOME! :D


NickeJohansson- Någon som är helt random :pp


LeonaSarii- Vi har snackat, camat & ah du är bara så goo, snäll & allt. Dock vare längesen vi snackatde och såå.. Men hoppas att vi tar upp kontackten igen (:


OliviaMalhammar- Du är en av mina bästavänner, helt underbar på alla sätt & vis.. Du är så fkn fin, go, söt, rolig& den bästa!! Jag bara längtar tills du kommer till mig på lördag!! fan va vi flummar tillsammans, jag älskar dig gumman (L)


SofiaLiti- Den goaste personen i mitt liv, de är du! du är socker sööt & rolig som fan!! jag har bara en fråga? vart tog mobilen vägen ;)) jag älskar dig <3


IdaJohansson- Du är råå fin! & snäll :) Jag har inte så mkt att skriva om dig eftersom vi inte känner varandra så bra, men hoppas att vi kommer få en bra kontackt iaf :)


WiliamFagerström- Du är as söt & jag vill lära känna dig bättre (:


ZannaaMaxe- Vi har träffas en gång & du är sjuk rolig, fett fiin där med :)


LukasBrunzell- eller som jag säger, brunsås ;) du är råå sööt! fin, rolig & as snäll ^^ jag har väl träffat dig en gång, och ah.. som sagt du är fett snäll & så AWESOME! :)


RasmusMartinsson- Du är as rolig, snäll & söt. Men vi snackar inte lika mkt längre, eller ah inte alls rättare sagt... Hoppas vi börjar att snacka igen :)


Av Clara Olsson - 25 januari 2012 21:45

HEJ! :D

jaa nu sitter jag här igen ^^

som ni ser så har jag fixat bloggen liite ;p kände att de behövdes.. De blev ju inte de bästa, men helt okej för mig :)

och idag så städade jag rummet (ÄNGKLIGEN!!) och fixade gaderoben med (:

och imorrn ska jag till skolan :)  ah.. sen blir de Klara, måste messa henne snart ^^

men hörs mer imorgon :3

*min gosii Olivia, kommer på lördag, älskar dig tjejen <3*

den nya headern ;p

 


Av Clara Olsson - 25 januari 2012 11:56

  Hej ;p

bloggade inget  igår för att jag hade inte orken..

men igår så va jag i skolan, rätt okej faktis :) sen gick jag hem, väntade på Nille så jag satte på grim, hade de inspelat så att (A)

men när hon kom satt vi och såg klart de, flumade me min lilla syster hamster :3 och gick och köpte lite på morfars ;p

sen hämtade hennes moster oss C: så vi va hemma hos henne ^^ sen gick jag hem vid 20.00 i 10- så att ;p

och idag? så är jag sjuk, lyckat ^^

men jag vaknade 06.45, för att jag skulle duscha. Jag hade as ont i magen, ögonen, huvudet och ah nästan hela kroppen.. men jag gick och duscha för  att se om de gick över... och neh,

ah och jag somnade om så nu vaknade jag typ ^^

ja, där har ni ;D

Hejdå ;*

bilden från Åre 2011, ;p

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards