ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Clara Olsson - 23 januari 2012 21:38

hej C:

idag va skolan jobbiig xd caféterian va inte som jag hade trott :D

men jaja ;p efter skolan drog jag & Sofia hem till mig så jag fick fixa mig, sen drog vi t henne.. fick skuussa henne på cyckeln, fyfan.

Sen åt vi pannkakor hos henne.. GUD SÅ SÖT LILLA SYSTER HON HAR!! :D

sen sprang vi t bussen ;p

Vi tog 903 bussen, och vi busstiaon hittade jag min söta FF& min urr gulliga KK', fick en smäl av dom när dom hoppade på mig (YYY)

sen drog jag & fia t mitticity behövde köpa ögonbryns penna (a' (svart.) och sen köpte jag en tröja på gina oxå C:

ehum? sen gick vi och köpte biobiljetterna, godis & käkade lite på MC :D

drog ner och satte oss, såg även MichelleLjug på samma biooo, najjs :p

såg på breaking dawn igen, Fia ville se den ^^ HAHHAAHAH!

aja.. ;d

Hejdå ;*

sofia, leker ego..

      

älskardejjj! BÄSTAVÄN, kännt dig sen dagis. Vänskapen håller i sig ;p<3

      

älsakar filmen fortfarande, längtar tills den andra delen kommer!!! har smyg tittat på bilderna, men längtar som fan ändå!!!

kärleken är ju bara för underbar. Önskar att jag finner san kärlek nån gång ;p

   


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards