ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under november 2011

Av Clara Olsson - 14 november 2011 12:11

Hej :)

idag är jag hemme ifrån skolan eftersom jag är sjuk ;D men kommer nog att friskna till tills imorgon :)

men igår iaf så va jag med AlbinHenningsson&KlaraEriksson min saknade man som hon va ^^ vi hade inte sett varandra på as länge, jag och Klara då da :D men igår så va vi ^^ TROLOLOLO ;D

ohh aa ;) kommer inte på något mera men

Hejdå ;* 

bilder från igår ^^

KlaraEriksson som råkade bli våldtagen av mig^^

 

KlaraEriksson&mitt barn ;)

 

och till sist min lilla dvärg AlbinHenningsson ^^

 

Av Clara Olsson - 13 november 2011 02:44

som ni har sett så har jag fixat en ny header till blogg, hoppas att ni gillar den :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=Vrvtoevc27U


Av Clara Olsson - 13 november 2011 01:59

idag är det 2 veckor med Olle<3

jag har inte träffat han sen måndag, allså typ en vecka sen och jag saknar han som in i helvete!!

jag vill bara att han ska bli frisk så att jag kan få krama om han och säga att jag älskar han :)

han är så fkn underbar!! <3

Bara för att jag tycker att bilden är så underbar

 

Av Clara Olsson - 12 november 2011 18:25

  hej :)

idag så har jag vart med Nille ;) va ju skiit längesen jag och hon såg och va ;d så de va fett gött och träffa min lilla bög :3

och imorgon blire min dvärg Albin :)

och hur jag mår? det är frågan.. jag känner en stor saknad av Olle.. men han har ju halsflusst så att kan inte träffa han på ett tag nu :'(

och mina syskon ska ju till deras mamma på måndag och jag ska färga håret på söndag nästa vecka :'D kommer bli AWESOME!!

imorgon äre 2 veckor med Olle

Hejdå :*

bilden är så underbar :)

 

 

Av Clara Olsson - 10 november 2011 22:24

hej :)

idag har man vart med Lina&Sabina ;) awesome

hade ju So-prov idag och jag kan ju berätta att det gick super :D

och imorgon har jag matte förhör och jag har inte läst på något alls xd lyckat Clara (y'

jag skulle ju va med Olle imorgon, men det blir nog inte det eftersom han är sjuk, så jag ska till stan i alla fall med Junéa och Jossa efter skolan, fast jag vet inte om det bli Olle imorgon.. men tror inte eftersom han är sjuk som fan xd så de blir bara krångel ;)

vet inget mer att skrivaa ;D

Hejdå ;*

 

Av Clara Olsson - 8 november 2011 21:46

shema inför veckan :

onsdag-plugga och va med Lina<3

torsdag-So prov och städa

fredag-åka till älsklingen efter skolan :3

lördag-inga planer

söndag-inga planer


Lat

Av Clara Olsson - 8 november 2011 19:31

Hej, nu bloggar jag från min fars iphone :)Och jag känner mig lat eftersom jag inte har bloggat sen söndag xd så förlåt mig ;dMen idag har jag vart i skolan och jobbat ^^ och jag längtar sjukt mycket till fredag för då får jag träffa min älskling, jag saknar han sjuk mycket även om jag fick träffa han igår så ... Men har prov på torsdag så att få se hyr det går ;) men fick tillbaka engelska provet idag och man kan säga att jag va en av dom som hade bäst poäng ^^ jag är as stolt Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 6 november 2011 12:05

Hej igen, jag hade fel.. Jag ska inte va med min älskling, Michelle och Markus eftersom Michelle har utegångsförbud, älsklingen ska på släkt middag och Markus ska ha match.. Så jag är helt ledig idag ;) ska nog plugga lite till provet ^^ men imorgon så skulle inte mina syskon åka till deras mamma.. Det va nästa vecka dom skulle åka dit :) men ah ville bara att ni skulle veta att jag ljög eller inte ljög jag hade fel i mitt förra inlägg...Hejdå ;* Och jag bloggar på min farsas iphone nu ^^

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards