ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Clara Olsson - 20 november 2011 22:29

Shema inför veckan ;d

måndag- piano med LinusHagstrad&SabinaPettersson

tisdag- JohannaAndersson

onsdag- kanske va med AlexandraJohansson

torsdag- jobba kanske&läx/städ dag :D  

fredag- va med min älskling ;*

lördag - inget planerat :D

söndag- inget planerat ;)

 

Av Clara Olsson - 20 november 2011 18:19

Hej :)

igår så va jag först med ElinBerg på stan och vi köpte hårfärg :DD sen stod vi på torget och väntade på MichelleGranfors, där jag även träffade Olivia ^^ som jag inte hade sett på ett tag ;P men när Michelle kom tog vi 4:an till älsklingen ;*** och när vi kom fram så kom han ut och vi ringde MarkusEriksson&OliverErikxon ;D så då träffade vi dom ^^ sen så gick vi hit och dit vet inte vad vi gjorde ^^ men vi gick sen tror jag för att se om KarlAskmar kunde hänka och såklart så kunde han ;) kommer inte ihåg så mkt på kroppkärr bara att jag åkte hem för att jag skulle ju ha NilleBlomm som ''sov'' över hos mig ;)

När jag gick av bussen vid mig stod Nille där och frös MOHAHAH :D så vi färgade mitt hår när vi kom inte och blablablabla...

Sen gick vi ut igen för att gå till Ica och blablabla...

haha vi gick och la oss ungefär 07.30 på morgonen eller nöe och vaknade 10-11 XD vilken liv!

Hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards