ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Clara Olsson - 16 november 2011 19:46

Hej :)

idag har skolan va helt okej faktis, fast jag kan ju inte klaga.. brukar inte tycka att skolan är det sämsta som finns, som alla andra tycker men iaf :D

Efter skolan bev det att jobba och det va skönt faktis att få det gjort :) så jag får lite mer lön ^^ WIIIIEE !! men efter jobbet så åkte jag och pappa runt sen till mat blev det hamburgare ;P MUMS!

och nu så sitter jag här och ska snart läsa i min bok som jag lånade på bibblan idag ''Räcker det inte om jag älskar dig?'' jag har läst den en gång innan, i 6:an men jag älskar boken så jag läser den igen (a)

och imorgon så blir det piano lektioner med Linus (y' och Nea.. Och på fredag så blir det KlaraEriksson och älsklingen ;D

men skriver mer imorgon ;)

Hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards