ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Clara Olsson - 5 november 2011 22:37

hej :)

färjestad vann med 3-1 mot modo (Y)  HEJA FÄRJESTAD!!

men dagen har vart toppen ;) jag älskar att hålla min älskling i handen vart jag än är och han är med mig :)

Men idag så duschade jag och fixade mig innan jag åkte för att träffa Michelle i stan :) och jag fick träffa hennes föräldrar för första gången :) grymt snälla!! Michelles familj och hon skulle äta på en resturang och jag fick följa med in :) och fick en cola :D sen frågade hennes mamma mig om jag ville ha mat, men jag tackade nej.. eftersom jag hatar att äta pengar från folk.. :)

sen blev det hockeyn :P sen efter de drog vi till kroppkärr och såg på film hos Olle ;D

imorgon blire Olle,Michelle och Markus. kommer bli lika troppen som idag hoppas jag

Hejdå ;*

älsklingens tröja (a)

 


Av Clara Olsson - 5 november 2011 09:08

Hej :)

idag är det en vecka sen jag och min älskling blev ett :)

men ialla fall, så blire hockey med dom bästa idag ;)

och imorgon vet jag inte vad jag ska göra, flumma runt eller nåt ;D eller bara slappa och plugga till geografi provet vi ska ha till veckan som jag inte har pluggat alls på under lovet (Y) känner mig duktig :D

men nu ska ner och duscha, sen ska jag fixa mig och ta 12.59 bussen från mig till stan för att träffa min underbara Michelle, så vi kanske kollar på kläder eller nåt xd jag vet inte eftersom hockey börjar typ 18 ;) men aja :)

Hejdå ;*

älsklingen på bilden

 

de söta paret Michelle&Markus :)

  

karly och lite jag ;D

  

Albins som nördar, Karly håller för ansikte& Michelle ligger där nånstans  

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards