ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Clara Olsson - 18 november 2011 21:32

Hej :)

idag så va skolan troppen ;) hängde med Erica&Sanna :) och Albin hängde på ;)

och sen så cyklade jag hem med Linus,Sabina,Johanna&Albin :P dom är troppen asso ;D

sen så fixade jag mig lite och borstade tänderna för att jag glömmde att borsta dom när jag åkte till skolan (a)

Sen så tog jag bussen som gick 15.24 från mig asso och åkte till stan för att träffa min underbara MICHELLE!!!!

och vi va i stan drykt en timme och där träffade vi Albin&SK, haha göött att se dom där asso ^^

och sen vid 16 eller nöe så åkte vi till kroppkärr för att träffa Albin, för att älsklingen skulle komma senare så vi drog till TINTIN(Hannes) och hängde där :3 sen kom min älskling :)

pallar inte skriva mera ^^

Hejdå ;*

 Michelle, bästavän   

   

min fina katt :D

   

kärlek är så fkn underbart <3

       

och sist så har ni mig ^^

   

           

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards