ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Clara Olsson - 6 november 2011 12:05

Hej igen, jag hade fel.. Jag ska inte va med min älskling, Michelle och Markus eftersom Michelle har utegångsförbud, älsklingen ska på släkt middag och Markus ska ha match.. Så jag är helt ledig idag ;) ska nog plugga lite till provet ^^ men imorgon så skulle inte mina syskon åka till deras mamma.. Det va nästa vecka dom skulle åka dit :) men ah ville bara att ni skulle veta att jag ljög eller inte ljög jag hade fel i mitt förra inlägg...Hejdå ;* Och jag bloggar på min farsas iphone nu ^^

Av Clara Olsson - 6 november 2011 10:10

hej :)

idag så blir det att min kära far kör in mig till stan och så tar vi upp min älskade Michelle och åker till kroppkärr :3 för att träffa min älskling och Markus :)

men just nu lyssnar jag på ''Taylor Swift- White Horse'' och bör nog fixa till mig snart :D innana pappa vaknar och vill att jag äter frukost -.- HALLÅ JAG KLARADE MIG NÄSTAN UTAN MAT PÅ HELA DAGEN!!! VARFÖR SKA JAG DÅ PROPPA I MIG MAT OM JAG INTE BEHÖVER DE?!

ehum? vad mer.. jo mina syskon åker ju till deras mamma imorgon så jag blir ensam barn hemma :d kommer bli anderlunda :3 men säkert kul ändå ^^  NOOOO!! skolan imorgon oxå :( och ska jobba på tisdag och onsdag blire om det finns något att göra då allso :)

Hejdå ;*

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards