ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Clara Olsson - 26 november 2011 21:26

Hej :)

idag har jag vart med älsklingen,AlbinHenningsson&JosefineSundin<3

men först så träffade jag Josefine i stan och vi åt på SUBWAY! fett gott ^^ men vi va där i typ en timme och snackade om allt mellan himmel och jord eftersom vi inte hade setts på ett bra tag :)

Men då åkte vi till älsklingen och va där lite, tills Josefine skulle dra till kronoparken. Så jag stannade kvar, men vi va ute lite då ^^

Sen drog Albin, så då va det bara jag och älsklingen kvar ^^ så vi drog till KARLIIII!!! och hängde där tills älsklingen skulle gå och jag med då ^^ sen satt vi och vänta på min buss, asso shiit det är 4 dar kvar tills jag och olle blir 1 månad tillsamman, det går så sjukt fort ju!

imorgon ska man shoopa (Y) NYA BYXOR HÄR KOMMER JAG!

Hejdå ;*

jag älskar dig, OlleSegall <3

    

jag lekte med kamran i morse :$ det finns mer bilder på FB&DV :D

     

Av Clara Olsson - 26 november 2011 08:54

Hej :)

jag ska tydligen inte sova hos SabinaPettersson idag, eftersom hon blev sjuk. FAN :'(

men igår så vare ju fett chill att de va fredag vafan! haha :D

och aah. efter skolan åkte jag in t stan med Johanna och köpte hårfärg me henne :)

Sen tog jag bussen t min älskade MichelleGrenfors för att det hade hänt en sak.. så jag stack t henne föör att trösta <3

Men vid fem tiden tror jag ;P så tog jag bussen t stan och tog sedan bussen t min älskling&AlbinHenningsson ^^

så jag va me dom litte ^^ men vi 8-9 tiden där trog jag hem ;)

Hejdå :*

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards