ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Clara Olsson - 9 februari 2012 08:25

Hej! :)

jag bloggar lite snabbt nu ^^

ska dra till skolan och ha So prov, som jag missade förra torsdagen ;3

ehmu? jag bloggade inte igår för att jag pluggade och gjorde en sak som vi skulle göra :)

men ah.. Idag är Torsdag och ah.. har väl inte så mkt för mig idag ;)

men guud va jag längtar tills imorgon!! Ska till min underbara Jessie!! :3

ska sova där tills på lördan ^^ kommer bara bli bääst :d

jag har nog inte så mkt mer att skriva C:

bloggar mer ikväll ;p

Hejdå ;*

dagens outfit, elr något D;

min cookiee tröja, svarta jeans och ett svart linne under ;3

 


Av Clara Olsson - 7 februari 2012 18:37

Hej, alla godingar C:

jag skrev inget igår och jag vet inte varför.. så jag har ingen försklaring varför.. men de hände inget igår så att de är lugnt ^^

men iaf, skolan va chill :p och jag tror att de gick bra för mig på matte provet oxå C:

det va ju inte så värst svårt ^^

men ja.. idag har jag inte gjort ett piss, igen.. känner mig sjuk rastlös..

eller jo.. jag har suttit och spelat Amnesia (Y) That's the awesome game ^^

fick dock hjälp av moa ;p

stackars mig :/ men imorrn äre reflikskionsdag (stav.) slutar efter lunch :3

YEAH! ;)

imorrn ska jag plugga.. till de fkn So-provet som jag missade.. ;o

men de blir väl chill C: ska försöka hitta på något imorgon ändå ^^

Hejdå ;*

Let's have some ego pic ;d

     


Av Clara Olsson - 5 februari 2012 21:40

Hej C:

igår så vare melodifestivalen ju ^^ och när de va röstning så gick jag ut och möte några :3

men nu är de sönda, fan! tror att jag ska till skolan imorgon :) så jag måste plugga (Y)

men idag har jag inte gjort ett piss, bara vart med min syster Moa (:

och nu siter jag och skypar med den goaste killen Alexander C:

HAHAH! ser ut som han ber i bland, men visst :)

men ah ska vara social nu ;p

Hejdå ;*

min söta penis på bilden ;3

Alexander <3

 



Av Clara Olsson - 4 februari 2012 10:35

Heeejjj!! :p

gjorde igen inlägg igår, för att hade inget som behövdes skriva? ^^ eftersom jag va hemme igår med ;p

men aja.. Jag hostar fortfarande och så.. men ska dra till Jessie idag ^^ ska messa henne snart ;)

men nu? så ska jag ta en dusch ;D ehum?

just de.. jag fick ju tbx min gamla samsung, och då tittade jag på gamla vidio klipp.. asso shiit ;3 jag tror jag dog ett tag, så jävla kul och titta på ^^

men aah.. ;p

Hejdå ;*

 

Av Clara Olsson - 2 februari 2012 15:34

Hej C:

jag va hemma idag som sagt, är sjuk.. fuck vad jag hatar de..!

jag hade gärnat villa göra de där provet som vi hade idag.. men ska ändå göra de ^^

så nu så sitter jag och myser i mina paul frank byxor, dom är så sköna :3

så lyssnar jag på ''glees'' remixer på låtar ^^

har as ont i halsen, hostar och ah.. känner mig helt smutsig ;/

jag har faktis inte så mkt mer att skriva..

bara att jag hoppas att jag blir frisk t imorrn..  så jag kan få provet bort från listan och att jag ska va med folk som jag inte vill dissa pga att jag ska va sjuk, fyfan! ;o

Hejdå :*

där har ni en bild ;p

 


Av Clara Olsson - 1 februari 2012 21:28

Hejj alla penisar :3

jag har as ont i halsen.. kommer snart att dö ;/

men idag så va skolan chill, va hos tandläkaren och spände tandställningen, och snart så är den BORT!! :D

efter 2 fkn år....

men ah.. sen efter skolan så drog jag, sofia, olivia & pontus t ungdoms utagningen ;3

sen drog jag och olivia t henne ^^ sen t mig ;p

och hämtade mina skriskor :3  för vi skulle åka på mörmon isen :D

så ah.. vi fick vänta på sofia liten, och efter en stund när vi hade åkt lite kom pontus igen ^^

ah, så vi va väl där ett tag (: sen drog fia & Olivia, så jag & pontus va lite och ja.. ;D

och nu har jag nyss sätt på de senaste avsnittet av ''GLEE''  ;p

imorgon vet jag inte vad som händer, vi har prov i so om sveriges lagar & rätt.. men om inte min hals blir bättre så vet jag inte ;/

på fredag ska jag, Johanna, Joanna & sabina fixa en grejj t draman ;p sen ska jag t Jessie ^^

Hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards