ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Clara Olsson - 9 februari 2012 22:46

Hej! :)

Idag så va de ju prov :3 och jag tror att jag klarade de ^^

svår va det iaf inte :D känner mig helt lättad ;p

men iallafall C: så åkte jag och Sofia till våran gamla skola för att se om lärarna kände igen oss... :3

HAHAHHA! sen stod vi och snackade med våran förra lärare Marina as länge C:

men ah.. sen drog jag till min underbara mormor :p

men dom skulle gå ut med Ikaros direkt när jag kom, men då fick jag sooovaaaa i deras underbara säg :3

mormor tror att jag är dödssjuk, så hon gav mig medecin och sånt :)

JAG ÄLSKAR DIG, MORMOR! <3

men sen åt jag lite oxå hos dom :3 fast sov för de mesa :)

sen drog jag vid 18.40, för skulle möta Andreas :D hihih..

sen kom Josse, så stack hon och jag till henne och chillade men de va kanske vid 20.. :D

ah.. och nu sitter jag här ;)

och imorgon är de fredag! och jag bör nog snacka med Jessie nu ^^

Hejdå ;*

guud vad jag saknar sommaren! den bör ju komma snart, innan halva av sveriges befolkning dör av kylan och de trista vädret, men solen har ju börjat komma fram... Så jag får väl la va nöjd C:

 

Av Clara Olsson - 9 februari 2012 08:25

Hej! :)

jag bloggar lite snabbt nu ^^

ska dra till skolan och ha So prov, som jag missade förra torsdagen ;3

ehmu? jag bloggade inte igår för att jag pluggade och gjorde en sak som vi skulle göra :)

men ah.. Idag är Torsdag och ah.. har väl inte så mkt för mig idag ;)

men guud va jag längtar tills imorgon!! Ska till min underbara Jessie!! :3

ska sova där tills på lördan ^^ kommer bara bli bääst :d

jag har nog inte så mkt mer att skriva C:

bloggar mer ikväll ;p

Hejdå ;*

dagens outfit, elr något D;

min cookiee tröja, svarta jeans och ett svart linne under ;3

 


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards