ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Clara Olsson - 12 februari 2012 22:33

   Hej ;3

jag är ny duschad efter en lång och härlig dag ^^

min syster är nu 15år :) som sagt hon fick sin prisent ;p

eh.. ah, jag har väl inte gjort så mkt idag :d

men guud! vecka 9:o har lov ju, och då kanske ska jag till min STEPHANIE!! ;D

men bara torsdag till söndag.. och hon fyller på söndagen när jag åker hem..

men ska köpa henne den finaste prisenten!! (:

älskar henne så sjukt mkt!!

men om jag skulle ta ett tåg som de är 40minuter vänte tid i GBG, så ska jag träffa min DANIEL!! :3

och min lilla Johan ;)

guud, men pappa säger kanske.. men förhoppningsvis så får jag.. :)

men min pappa är så underbar så jag kommer nog att få ^^

jag älskar min pappa!

Hejdå ;*

jag älskar dig min alldra käraste syster!

grattis på födelsedagen!


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards