ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Clara Olsson - 19 februari 2012 19:54

LeonaSaari- Du är hur go, fin och snäll som helst. Men vi har inte snackat på länge för visaomständingheter.. men du är ett as nice tjej och tack för att du finns :)


IdaJohansson- Du är en as söt, fin och snäll tjej.. Som jag självklart skulle vilja lära känna bättre än vad jag redan gör :)


ElinVainio- Min egna lilla kråka. Du är fett söt, fin, go, AWESOME, snäll och helt underbar!! Vi har inte vart på ett tag och de bordde vi ta och göra, mkt snart gumman!! Saknar dig enormt!! :) Du är en av dom som förstår mig och de är ovanligt, men tack för att du alltid har funnis för mig gumman! <3


AnjaBergman- Du är söt, asfin, snäll, rolig, konstig och hur kramgoo som helst! Vi bordde va snart, gumman! :) Du är en som jag vill lära känner mer än vad jag gör, även fast jag känner dig rätt så väl :)


RebeccaDahlgren- Du vet vad jag tkr och tänker om dig, du är så fkn underbar, fin, rååsnäll, super söt och asrolig :3 du finns alltid för mig och jag för dig. Jag är dig förevigt tacksam gumman! Älskar dig! <3


KevinWesterlund- Du är nån som jag inte snackar så mkt med längre och jag vet inte varför :s


MadeleneNilsson- Du är min älskade 'FF och jag saknar dig så fkn mkt!! Du är söt, snäll, rååbäjjb! rolig som faan, gullig och aah min 'FF! Vi måste ses snart gumman, finns så mkt jag måste berätta för dig! Du har hjälp mig igenom mkt och du är som en storasyster för mig! helt sjukt underbar!! älskar dig! <3


TommyNguyen- Min älskade son, du är en av mina närmaste vänner och jag älskar dig! Du är rååsnygg, snäll, go, söt, min lilla underbara son helt enkelt :3 Vi måste börja snacka mer vill jag bara tillägga! :D älskar dig! <3


RasmusMartinsson- Du är söt, snäll och råånice :) Vi snackar knappt något nu, och de är fett synd.. Iaf tkr jag de ;p men vi måste bara börja snacka mer tycker jag :D


KalleJansson- Jag vet inte hur jag lärde känna dig, men du är iaf söt och rååsnäll! men vi måste nog lära känna varanda bättre, HAHAH! du är bara fett skön :D


TowaBjörnfot- Jag känner dig inte så bra.. Men du är säkert råsnäll och så grymt söt! Jag bara älskar dig ögon om jag får säga de :) ehum? jag skulle nog vilja lära känna dig bättre iaf :)


SarahAbramsson- Du är nog helt random som komenterade min status :D Men du har fett fint hår må jag säga! :) skulle nog vilja lära känna dig bättre :)


JessieAxelsson- Min söta älskling, de är du! Du är bara för dum i huvudet ibland, men de är det jag älskar hos dig gumman. Du skäms nästan aldrig ;) Men du förstår mig så väl och du är en av mina bästavänner! Vi måste skapa sjukt många minnen tillsammans! Men du är söt, snygg som fään, rolig, AWESOME, rååbäst, snäll, go och mkt mer! Älskar dig tjejen! <3


DanielLindhal- Min egna 'KK. Du har världens underbaraste dialekt, jag bara älskar din röst som fan! Du är rååsnygg, schysst, rolig och ah :D Vi borde snacka mkt mer än vad vi redan gör :3






Av Clara Olsson - 19 februari 2012 19:50

Hejj!! :D

jag skrev inget igår för att jag va med min underbara Jessie och sov där med :))

HAHAH! så jälva kul, specielt när några små importer stod och skrev, fyfan XD

ah, men vi har väl inte gjort så mkt.. Vart med Gaye & Sara m.m ;p

så ah :D jag har inte så mkt att skriva ^^

just de, min kusin Linnéa fyllde 18 för nån vecka sen men firade henne idag :)

så de va ju lite mys med familjen, men nu är jag hemme :D

Hejdå ;*

kom tbx min älskade sommar! :D

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards