ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Clara Olsson - 13 februari 2012 17:47

Hej! ;D

idag har jag inte gjort så mycket, bara skolan som sagt..

INGEN DRAMA, FUCK!

men jag måste skriva av mig lite..

asso jag hatar folk som ljuger, sviker, dom som tror att dom är bättrre än alla andra, dom som snackar skiit backoms en rygg..

bara för man är modigare än alla andra och vågar stå för den man är då är man inte frisk..

och om man inte hatar samma person som din ''bästavän'' elr ''vän'' då är du udda elr dum i huvudet..

asso vad fan tänker vi ungdomar med?! jag blir bara så piss of..! AHHH!!

och man tar ''populariteten'' för äkta vänskap.. asso jag blir bara så fuckad!!

jag vill bara komma här ifrån..! NU!!

och jag säger att jag inte har snackat skiit nån gång, för de har jag.. men jag dissar inte mina sanna vänner för att jag vill vara mer populär, asso poulär spelar fan ingen roll.. De är väl inte pga de du klarar av skolan elr?

och snälla nån? när flera personer går imot en.. UH! okej, de har jag gjort.. men jag ångrar de groft..

och jo.. jag har ju inte lämnat min underbaraste hemlighet som jag skäms över.. jag har bara sagt de till mina sanna vänner.. som några dissade mig idag.. kände att hon/han inte va en äkta vän, även att jag har känt den personen i flera år..

fyfan.. jag va bara tvungen att skriva de här.. hoppas att ni känner igen er..

Hejdå ;*

ego pic..

     



Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards