ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Clara Olsson - 24 februari 2012 23:39

Heeej!

ny duschat och nyss packat klart, ska till Brannäs imorgon :) upp klockan 7 :/

men idag åkte jag in till stan efter skolan, köpte en grön skjorta som jag hade lagt undan C:

heheh.. sen drog jag till Klara! C:

vi var lite hemma hos henne först, käkade lite med hennes mamma, syster & hennes systers kille :)

fett nicce ;p

Sen kom en hund.. elr ah.. en som dom kände C: så vi va ute med den ^^

sen tog jag och Klara bussen till en vidio buti ;D

vi hyrde ''Hipp, Hipp HORA!'' och nån amrekans film elr spansk, vet inte vad de va som heter ''Oskuld''

så köpte vi 3liter dricka och chips, äkta fredagsmys (Y)

jadu C: efter filmen chillade vi lite till ;p

men jag tog bussen vid 21.35 elr nåt ^^ och fick sitta och vänta på en buss i kd i 20 minuter..

och ah.. nu sitter jag här ^^

hejdå ;*

vadå seriös bild?! ;)

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards