ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg under december 2012

Av Clara Olsson - 25 december 2012 09:11

~de jag har fått i julklapp i år.

  • Tv med dvd  i.
  • Pikachu Hoddie
  • Löshår (fick de av mormor i tidig julklapp.)
  • choklad
  • hårborste
  • klocka
  • lösögonfransar
  • pengar (ca 840)
  • biokort
  • trä töjning
  • örhänge?
  • lyckta

Sen så kommer jag få imorgon och på söndag kommer jag ge min julklapp till Julia c:

aja, ni får väl lite bilder nån gång ;d

hejdå ;*

Av Clara Olsson - 23 december 2012 18:59

God kväll.
Idag har de inte hänt något speciellt har bara vart hemma och tagit de lugnt.

Hade ju Eddie här i fredags till lördags ^^ så de var mysigt :p
var även med mina kusiner på lördag morgon med lite kvalitet tid :3

imorgon är de julafton igen, man känner sig som ett barn med ändå lite deprimerade med julen igen xd

iallafall jag kommer vara hos Eddie på nyår så de kommer vara så underbart!
Men jag hör väl av mig mer imorgon.
Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 22 december 2012 14:22


 

Av Clara Olsson - 17 december 2012 19:04

Ville bara nämna att min gröna hårfärg har kommit nu! ;3

 

Av Clara Olsson - 17 december 2012 11:24

god förmiddag! ^^

gissa vad? jag sitter just nu hos mormor, för att jag har bara haft två små lektioner idag :D jag är den enda i min klass som fick gå hem, för jag är den enda som går i drama.. hehe c:

och ikväll kommer ni få ett lite v-logg för att tydligen så kom de upp på bloggplatsens hemsida att de var problem med de osv -_-'


men iallafall, jag kommer filma lite när jag färgar håret så kommer jag klippa ihop de, så ni får en v-logg på de också, gud va snäll jag är :3

men imorgon efter jag har färgat håret så kommer jag möjligtvis sova hos jossan, för att vi ska fixa oss till boll- och dans dagen på onsdag, så den v-loggen kommer nog upp på onsdagen eller torsdagen, de beror på när jag har lust för de c:

men de kommer iallafall att göras! :)


jag kan dra lite kort om helgen. I helgen så umgicks jag med Julia, Elin, Robert och med min älskling Eddie! <3

de har vart jätte mysigt, med snö och allt ^^

det har även vart väldigt mycket med film och mys :D

men jag kan prata mer om helgen i v-loggen som jag lägger ut ikväll! ;3


nu vet jag inte något mer som jag kan berätta för er, så jag uppdaterar mig mer ikväll, så kolla in senare! ;)

hejdå ;*

~en rätt gammal bild..

 

Av Clara Olsson - 13 december 2012 22:26

god kväll mina mumsbitar!

jag hade gjort en V-logg, men såklart så väggrar bloggplatsen att ladda upp den..

jag gör bara ett sammanfattande inlägg om gårdagen och idag.


Igår  :  Så var jag i skolan, helt okej och så ;p vi hade de vanliga förutom något grejs som folk skulle redovisa, men bara något skiit xd sen efter skolan så satte jag och moa på den nya filmen ''Modig'' och sen efter typ 5-10 minuter så kom Eddie, och ja.. de var ju mysigt att ha han på besök igen.. D;


Idag  :  Så var de ju Lucia tåg i skolan, helt okej och mysigt osv. Sen fick vi även göra ett fysik ''prov'' och jag tror att jag lyckades bra med de :) Sen på idrotten så fick vi dansa polka, till boll- och dans dagen :p aja, skol dagen gick och jag och min bild ''grupp'' blev till slut klar med våran redigerring till den filmen vi hade gjort, så då är allting i skolan avklarat. Sen tog jag och Josefin bussen till stan för att köpa saker till boll- och dans dagen ;) och vi åt även lite hamburgare också ^^ super mysigt c: Sen ringde pappa och frågade om jag ville med och äta suchi och de tackar man ju aldrig nej till.. eftersom jag har tjatat på han i minst en vecka på de xd

så vi åt suchi, jag, moa och pappa och sen drog vi till bion.. ''The Hobbit'' den bästa filmen i år om jag vill säga! den är så spänade så jag satt och bett av nästan all nagel-lack på mina naglar xd jag rekomenderar den starkt! måste börja packa, eftersom jag åker till Kristenehamn imorgon, så håll er uppdaterade för de kanske kommer ett inlägg under helgen ;)

Hejdå ;*

~bild på min lilla polly Josefin <3

 

Av Clara Olsson - 11 december 2012 08:30

God morgon mina pluttar :3
Förlåt för att jag inte booggade igår, men jag hade inget ork i kroppen! :)

men nu sitter jag och äter frukost idag igen, helt otroligt! C;
Men igår gjorde jag typ nästan inget xd

alltså de här med att peppakaks är rasistiskt?! och att man inte få ha peppakaks gubbar i Lucia tåget i år är ju helt absurt.. vi svenskar har ju fan gjort de i flera år och bara för att nån säger att de är rasistisk då får vi inte ha de.. ååh blir så arg! D;

Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 10 december 2012 06:54

God morgon!
Just nu sitter jag och äter frukost för att lugna ner mig inför "proverna" jag ska ha om typ en timme.. och jag ska plugga på lite innan och så.
Men de är faktisk första gången jag äter frukost på en vardag innan skolan :3
hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards