ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Clara Olsson - 5 december 2012 19:13

God kväll! ;)
Kom nyss hem från konfan, rätt chill och mysigt idag c;
men nu är de dax för lite plugg, efter att jag har sett slutet på en film och duschat ^^
skriver mer imorgon.
Hejdå ;*

Av Clara Olsson - 5 december 2012 14:24

Hello alla goda peppakakor där ute! ^^
så glad just nu! För jag blev godkänd i alla ämnen idag, men har fortfarande två förhör kvar i kemi, men jag har fått papper på vad jag ska träna in, är apa glad! :'D

Fyfan, va kallt de är ute.. snö everywhere! c;
jag ska sätta på julkalenderen snart, eftersom vi spelar in på morgonen ;)
Sen ska jag försöka att sova lite, ska ju på konfa träff i ungefär 2 timmar D;
Och sen för jag kommer hem blir de plugg och en varm dusch ;3

Imorgon ska jag va med Jenny, förhoppningsvis, och då kommer vi nog va i stan.. Men jag har inte pengar på mitt busskort så vi får se xd

nej, men nu ska jag kolla på de 5:e avsnitten av "mysteriet på greveholm"
Hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards