ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Clara Olsson - 4 december 2012 21:03

hallå mina godsaker!

idag så bestämde jag i skolan med min NO/matte lärare att jag ska göra 3 prov imorgon, men jag orkar fan inte plugga xd

jag menar, jag kan de om biologin och så.. Men när de gäller kemin så sätter sig de inte, och matten får jag väl hålla tummarna med ;d

haha, sen ska jag även göra klart mitt engelska prov på fredag och  sedan ett till kemi prov på måndag morgon..

så jag måste plugga till helgen, men jag ska ju till Kristenehamn, så jag drar väl med bökerna så jag kan läsa på bussen eller innan jag ska sova, något sånt iallafall..


Idag har jag vart i  skolan som vanligt, jag kom försent pga att min lilla vännina Josefin inte ville berätta att hon hade extra matte idag, så jag satt och vänta på att hon skulle höra av sig ;p

sen efter skolan stack jag till mormor och pakade peppa kakor, alltså jag tycker bara om peppakakas degen och inte när kakorna har vart i ugnen xd

sen kom Eddie till mormor och vi tog lite och åt, sen stack jag, Eddie och mormor ner till centrum för jag skulle få mina julklapps pengar så jag kunde beställa löshår och de är min julklapp från mormor och morfan :3

sen gick vi in  på ica och köpte svart hårfärg och blekning :D

ska bara beställa de gröna nu så förhoppningsvis så är de klart innan den 18 för då färgar jag allt ^^

Vi kollade även på film när vi kom hem jag och Eddie, med min stora syster Moa :d

det var nån ''skräckfilm'' men den var mest bara lite små äcklig och sådär xd


men just nu ligger jag i min säng och har fotboll på tv:n, fråga mig inte varför.. men jag orkar bara inte byta kannal eftersom att jag inte har en fjärkontroll.. heh.. x3

nej, men jag skriver mer imorgon.. men vid samma tid ungefär, för jag har konfa träff imorgon så kommer hem vid 19 och då ska jag väl la duscha och sånt, ha de så bra :p

hejdå ;*

~bästavän   

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards