ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Clara Olsson - 1 december 2012 22:56

Godkväll era sockerkakor!
Min lördag har vart super mysig! :) verkligen en av dom bästa på länge.

När han kom hit imorse så satte vi på en film och myste sådär, kollade på en serie och sen de första avsnitten av årets julkalender :p dock så vill jag ha dom gamla personerna tillbaka, men de här funkar väl med dom nya..

Men när vi hade käkat frulle och så började vi fixa oss, jag gick ner och duscha så fick moa hålla Eddie sällskap c:
efter vi hade grejsat klart gick vi till centrum och hyrde film och köpte chips och dricka. filmen heter "house of wax" grym film, spänningen är riktig hög, jag reklamerar er att se den ^^

vi beställde även pizza med pappa så de blir kvällsmaten för idag :)
imorgon så är de ju första advent, och KANSKE så kommer min godbit hit igen, men de är om jag har tur ^^

Men han tog bussen som gick här ifrån 21.40, och jag kände direkt tomheten i hjärtat när han åkte bort med bussen :/ men håller tummarna att han kommer imorgon!

Men nu ska jag fortsätta att se på tv och så :)
hejdå ;*
~bild på mig och älskling från idag, njut XD

Av Clara Olsson - 1 december 2012 07:31

Hej!
Sitter just nu och väntar på min pojkvän, som kommer tidigare än jag anat :$ dock kommer nog båda två somna som stenar när vi drar på en film sen xd
och självfallet ska vi se på årets julkalender idag också, heh.. ^^
Men har inte så mycket mer att skriva, så jag hör av mig senare mina banangodisar<3
Hejdå ;*
~bild på mig och min Eddie.

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards