ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Clara Olsson - 2 december 2012 16:51

god eftermiddag mina fina flugor c:

idag så kom inte Eddie, men jag är glad ändå.. Ska ju få träffa honom imorgon ^^

men jag har bara sett på tv med pappa och så, de har faktis inte hänt så mycket idag :p


imorgon är de ju skola, så de är rätt chill faktis, eftersom jag inte har vart i skolan sen i onsdags, så jag har någoting att göra iallafall.

dock kommer jag nog få göra två prov och massvis med läxförhör, men de är ju okej, om man har pluggat..


tråkigt inlägg, jo jag vet.. men jag har faktis tänkt att göra ''50 saker som ni inte visste om mig'', eftersom jag har sett rätt så många gjort de så tänkte jag ''varför inte jag..'' så gör de nån gång i veckan när jag har tid :D


men nu finns de inget mer intressant som jag kan skriva om, så haa de så bra så hörs vi mer imorgon eller något sånt ;)

hejdå ;*

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards