ClaraCeciliaOlsson

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

TILL ER FITTOR!

Av Clara Olsson - 23 oktober 2012 22:17

Nu tänker jag snacka allvar.

jag fattar inte varför folk ska kommentera onödiga saker, som ni inte ska lägga er i.

som tex, varför jag gjorde slut med Alex och sen blev tillsammans med Eddie en vecka efter..

de var saker som hade hänt, och saker som ni inte ska bry er om.

jag blir så irriterad av folk som inte har något liv och vill göra något annan deppig och skriver sånt.

men jag blir inte ett dugg depp, jag blir snarare förbannad.

och vad fan är de med folk som säger tex ''varför är du tillsammans med han'', men vafan jag är väl la tillsammans med någon för att jag är kär?

och de där att jag playar runt får ni ta och förklara. för efter jag och Maiia gjorde slut kunde inte jag sätta mig i något förhållande och då var jag singel tills jag träffade Alex, och dock så gick de nån månad mellan han och mig så de hade ju aldrig börjat bli så värst seriöst.

jag vet att jag har jätte många där ute som stöttar mig.

men till er fittor som bara skriver på som om de inte våre nån morgon dag, jag kan söka på eran Ip-adress blocka er och anmälla er för trakaserier på internät, och jo de kan man.

men eftersom jag är så snäll, så har inte jag gjort de.. än..  men om de fortsätter såhär, så kan ni va säkra på att jag kommer spåra upp er.

men annars så vill jag tacka er som skriver skit snälla kommentarer och förstår mig, men till er andra, dra åt helvete. och varför ens läsa min blogg om du bara ska kommentera onödigt, väx upp.

 
 
Ingen bild

Idk

23 oktober 2012 22:49

Varför bryr de sig ens? I dont understad, lol
Be safe

Clara Olsson

24 oktober 2012 15:50

indeed.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 23 januari 2013 20:47

Hej! de är ingen idé att ni följer mig här längre, för jag har skaffat en ny ^^ på nattstad c: http://www.nattstad.se/ClaraCeciliaOlsson så gåå in vettja! så ses vi mer där! :D ...

Av Clara Olsson - 8 januari 2013 18:38

hej, jag ger er lite ny tagna bilder osv.. hoppas att ni tycker om dem.. ;d ska försöka hinna att spela in när jag sjunger ''Själen av en vän''- av Ken Ring.. (facebook grej.) och även fixa frågostunden.. men här får ni lite bilder så länge :) ...

Av Clara Olsson - 7 januari 2013 22:10

hej var i stallet idag med konfan, skit kul! lite värk, hehe.. Red på Gibbzon, och kan ju bara säga att de var kärlek i första ögonkastet.. Åhh galoppen alltså.. så nu ger jag lite bilder från stallet c: ~Gibbzon!      ~Mackan   ~Pin...

Av Clara Olsson - 4 januari 2013 14:02

god eftermiddag, mina solfrön! :)jag har ju inte bloggat sen förra året, hehe..nej, men ni kommer få nyårs bilderna snart, bara inte idag ^^ igår på morgonen kom Eddie till mig och de var ju rätt tidigt, så vi sov lite sen åt vi frukost. Sen sku...

Av Clara Olsson - 30 december 2012 15:19

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards