ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Clara Olsson - 8 oktober 2012 09:12

helloj!

förlåt om jag inte har bloggat under helgen, men jag har inte orkat helt enkelt. och eftersom jag nu sitter hemma och är sjuk så tycker jag att de är lika bra att dra iväg med ett inlägg :)

helgen har vart jätte mysigt, för min del. Jag, Eddie och Julia va ute och fotade lite i lördags så ni kan få bilder här nere :p

men vad mer ska jag säga?

svaren på frågostunden kommer jag lägga upp troligtvis på fredag, iallafall den här helgen eftersom jag inte ska till kristenehamn ;d

igår så möte jag Robban på tågstation i karlstad, så vi tog samma buss hem till skoghall, de var faktis as najs c:

jag har faktis inte så mycket att berättat, helt ärligt.. jag skäms lite nu.. D;

men jaja, de kommer väl upp något ^^

hejdå ;*

bilderna från helgen c:

           

foto/redigering - Julia Palviainen


Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards