ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Clara Olsson - 1 oktober 2012 10:46

helloj! :D

är på toppen humör idag, eftersom jag har haft en underbar helg! både på tåget, och ah, hur som helst :)

i göteborg köpte jag hårfärg, t-shirt och 2 bh:ar, fick även en t-shirt av Maria som jag skulle köpa men hon köpte den som tack för att jag satt barnvakt :') tack Maria!

jag kan lägga ut bilder på dom ikväll ;)

men jag åkte med Ida på tåget ju, både dit och hem om jag inte skrev de :p

sen igår fick jag träffa Daniel igen, och gud som jag hade saknat den där pojken alltså ^^ en av mina närmaste vänner! <3

har ju även studio dag idag ^^

men idag så kommer älsklingen idag, och han tar ett senare tåg hem :') men idag ska vi typ ha piknik, om man kan säga så ^^

gud som jag har saknat honom, dock så träffade jag han i fredags, men de känns som en evighet sen :(

HAHA, just de.. fick en komentar igår/idag vet inte när, men när jag loggade in på ''blooggplatsen'' så såg jag att jag hade fått en ny kommentar, och jag print screena den så jag kommer lägga ut här under vad han/hon skrev xD

så patetiskt.

skriver mer ikväll!

hejdå ;*

 

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards