ClaraCeciliaOlsson

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Clara Olsson - 9 oktober 2012 08:56

godmorgon!

jag skulle vilja berätta lite om gårdagen, de var såhär jag log henna och bara kolla på tv, så messar Eddie och säger att de är viktigt att jag måste ringa honom.. Så jag ringde honom, och han säger att han står utanför mitt hus, självklart så trodde jag inte på de tills de knackade på dörren och där stod han.. jag börja gråta av lycka :')

inget, och då menar jag ingen har gjort så där mot mig! och han ville bara komma för att säga ''krya på dig'' hur gulligt är inte de?! :o och att vi hade tillsammans i 2 veckor så ville han träffa mig :')

de värsta va att han fick åka efter att vart hos mig i 20 minuter eftersom Moa kom hem och vi var tvungna att fixa oss för att åka till farmor..

guud jag är så käär i den där killen alltså! vad jag saknar honom :(

idag är jag hemma från skolan igen, för att de svir i halsen, och ont i huvudet.. men imorgon drar jag till skolan..

de värsta är ju att jag inte kan somna om.. tänk att få sova till 12 en vardag, men nej.. men kropp vill vara aktiv och göra något..

men ni får ha de så bra, så kan jag skriva ikväll elller imorgon.. :D

hejdå ;*

bjuder på min fina pojkvän när jag nyss hade färgat håret på honom :')

 

och ni som undrar, ja de är riktiga tattueringar.

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards