ClaraCeciliaOlsson

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

mys med älsklingen

Av Clara Olsson - 28 september 2012 13:04

God dag!
orienteringen idag sög.. men skit samma. älsklingen va hemma och väntade på mig, så jag hoppade in i duschen fixade mig sen drog vi till stan.
Åt på Subway, super mysigt!
Köpt nya töjsmycken, tunnlar ;p
och nu sitter vi på station och myser.
skriver mer ikväll
hejdå ;*

 
 
Ingen bild

M.H

1 oktober 2012 08:41

Så det är du som har tagit min kille Eddie ? Inte okej, han är min , han tillhör mig! Så du får ta och göra slut med honom tycker jag. /// M.H

Clara Olsson

1 oktober 2012 10:45

och de tror du på själv?

 
Ingen bild

M.H

1 oktober 2012 10:52

Ja det gör jag, Eddie tillhör mig det vet du själv lilla du

Clara Olsson

1 oktober 2012 10:52

de är ju jätte moget av dig att inte skriva ditt namn, kära du.

 
Eddie Lundberg

Eddie Lundberg

1 oktober 2012 11:00

Öj du jag ger dig 3 val.
1. Du berättar vad du vill och vem du är
2. Du ska ge fan att skrIva skit till min tjej!
3. Om du inte väljer mellan 1&2 så tar jag reda på vem du är och letar upp dig.

http://Facebook

Clara Olsson

1 oktober 2012 11:02

haha, go

 
Ingen bild

M.H

1 oktober 2012 11:05

Eddie varför säger du så? jag vill inte bråka med dig, jag vill bara ha dig för mig själv så att jag kan pussa och känna din kropp.
Fattar inte vad hon har som inte jag har.. om inte jag får dig så ska ingen ha dig!

Clara Olsson

1 oktober 2012 11:14

asso vad är ditt problem tjejen? kan du inte springa efter justin bieber som alla andra fjortisar gör?

 
Eddie Lundberg

Eddie Lundberg

1 oktober 2012 11:23

Ja du vart ska jag börja? emh.. Clara hon är en otroligt fantastiskt tjej, hon gör mig glad och lycklig. Hon får mig att känna mig älskad och värd, hon gör är mitt liv och det jag älskar mest utav allt i livet! ja mer kan jag inte beskriva med ord :)

haha vad ska du göra om ingen ska ha mig? haha
jag älskar dig Älskling ! <3

http://Facebook

Clara Olsson

1 oktober 2012 11:26

nåw, bebis dåå! :') jag älskar dig med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 23 januari 2013 20:47

Hej! de är ingen idé att ni följer mig här längre, för jag har skaffat en ny ^^ på nattstad c: http://www.nattstad.se/ClaraCeciliaOlsson så gåå in vettja! så ses vi mer där! :D ...

Av Clara Olsson - 8 januari 2013 18:38

hej, jag ger er lite ny tagna bilder osv.. hoppas att ni tycker om dem.. ;d ska försöka hinna att spela in när jag sjunger ''Själen av en vän''- av Ken Ring.. (facebook grej.) och även fixa frågostunden.. men här får ni lite bilder så länge :) ...

Av Clara Olsson - 7 januari 2013 22:10

hej var i stallet idag med konfan, skit kul! lite värk, hehe.. Red på Gibbzon, och kan ju bara säga att de var kärlek i första ögonkastet.. Åhh galoppen alltså.. så nu ger jag lite bilder från stallet c: ~Gibbzon!      ~Mackan   ~Pin...

Av Clara Olsson - 4 januari 2013 14:02

god eftermiddag, mina solfrön! :)jag har ju inte bloggat sen förra året, hehe..nej, men ni kommer få nyårs bilderna snart, bara inte idag ^^ igår på morgonen kom Eddie till mig och de var ju rätt tidigt, så vi sov lite sen åt vi frukost. Sen sku...

Av Clara Olsson - 30 december 2012 15:19

Presentation


ClaraCeciliaOlsson.
21 juni.
bisexuell.
egen stil.
mår för de mesta bra.
värmland.
FBK!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du jag bordde göra oftare på min blogg?
 outfit
 v-blogg
 dagens bild
 hur jag mår idag
 hiss/diss

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards